У Мінінфраструктури пояснили як повернути квитки на скасовані потяги

Неділя, 29 березня 2020, 18:05
 

Пасажири, які не змогли здійснити заплановані рейси через припинення пасажирських перевезень залізницею, можуть повернути квитки у будь-якій залізничній касі, однак вже після завершення карантину.

Про це повідомив  міністр інфраструктури Владислав Криклій у своєму telegram-каналі

Кошти будуть зараховані автоматично  на картку впродовж 30 календарних днів, а комісію можуть повернути окремим платежем (смс-повідомлення про зарахування коштів надходить не завжди - ЕП).

Якщо квитки, придбані онлайн, були надруковані в залізничній касі, то їх можна буде повернути після завершення карантину.

Реклама:

Якщо квиток придбаний онлайн, але дата відправлення потяга минула, потрібно надрукувати квиток на принтері та керуватися правилом "Якщо квиток придбаний у касі".

Нагадаємо:

В "Укрзалізниці" запевнили, що компенсують 100% вартості квитків на усі потяги, які мали відправитись після 18 березня.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!