"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Пасажири Ryanair у "Борисполі” будуть йти до літаків пішки

П'ятниця, 7 вересня 2018, 14:05

Схема наземного обслуговування авіакомпанії Ryanair в аеропорту "Бориспіль" передбачає пішу прогулянку від/до виходу з терміналу.

Про це генеральний директор аеропорту "Бориспіль" Павло Рябікін написав у колонці на Liga.net.

"У "Борисполі" Ryanair обрав схему наземного обслуговування, що виключає використання телетрапа (пасажирського "рукава") при посадці пасажирів. Згідно із затвердженою авіакомпанією технологією обслуговування рейсів, борт авіакомпанії паркуватиметься на стоянці №10R між 9 і 10 гейтами терміналу D. Отже, висадка і посадка пасажирів на літак припускає пішу прогулянку від/до виходу з терміналу", - написав Рябікін.

 

При цьому, сам вихід з терміналу можливий тільки через бас-гейти (ці виходи традиційно використовують для автобусного підвезення пасажирів до борту).

Реклама:

"Напрямок руху пасажирів по перону візуалізується тенсаторами і регулюється представниками хендлінгової компанії. Проте, у разі великого завантаження перону терміналу D, передбачено стоянку борту на віддаленому пероні і забезпечення посадки/висадки за допомогою перонних автобусів", - додав директор "Борисполя".

Рябікін також розповів, що лоукости домагаються низьких цін на квитки завдяки мінімізації усіх витрат, у тому числі, на хендлінгове обслуговування (обслуговування повітряного судна, реєстрація пасажирів і багажу).

Клінінг повітряного судна не є обов'язковою складовою обслуговування і здійснюється тільки на вимогу авіакомпанії.

Обслуговування лоукостера також припускає заправку літака паливом під час висадки/посадки з пасажирами на борту.

"За внутрішнім регламентом авіакомпанії Ryanair можлива наявність пожежного транспортного засобу під час заправки паливом літака з пасажирами на борту", - повідомляє Рябікін.

Він звертає увагу майбутніх пасажирів Ryanair на те, що двері для виходу на посадку закриваються за 10 хвилин до вильоту повітряного судна. Авіакомпанія не оголошує імена пасажирів, що спізнюються, по гучномовцю.

"Постійного представника авіакомпанії в аеропорту немає, принаймні поки що. Тому з усіма питаннями пасажири можуть звернутися за телефонними номерами і активними формами для спілкування з пасажирами, вказаними на офіційному сайті", - підкреслив Рябікін.

З повним переліком рейсів Ryanair з України можна ознайомитись за посиланням: Куди полетить Ryanair: список маршрутів

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: