"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

У великих містах будуть створювати пересадочні хаби

Четвер, 26 липня 2018, 16:45
 

У великих містах створять транспортно-пересадочні вузли з метою формування якісного сполучення між маршрутними мережами пасажирського транспорту, кращого регулювання пасажиропотоків і підвищення зручності пересадок пасажирів між різними видами транспорту.

Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Лев Парцхаладзе, передає прес-служба Кабміну.

"У більшості країн Європи і світу пересадка з одного виду транспорту на інший займає мінімум часу і не завдає людям зайвих незручностей. Ми хочемо, щоб в українських великих містах всі маршрутні мережі також були якісно з'єднані між собою транспортно-пересадковими вузлами", - заявив чиновник.

"Містам це допоможе сформувати правильну логістику і сполучення між основними видами транспорту і регулювати пасажиропотоки. Для людей це комфорт і швидкість пересування", - сказав Парцхаладзе.

Реклама:

Такі транспортні вузли слід розміщувати переважно в периферійній зоні міст або на підходах до центру міста для обмеження в'їзду в центральну зону індивідуального транспорту.

Зокрема, міжнародні пересадочні вузли слід розміщувати біля аеропортів, залізничних вокзалів, портів; регіональні та приміські - біля автостанцій, приміських залізничних станцій; міські - біля станцій швидкісних видів транспорту (метрополітену, швидкісного трамвая, міської залізниці), в місцях перетину декількох видів пасажирського транспорту і в районах великих громадських чи торговельних об'єктів.

 

Транспортно-пересадочні вузли повинні забезпечувати максимально комфортну і швидку пересадку пасажирів з одного виду транспорту на інший.

Тому дальність пішохідних підходів до зупинок не повинна перевищувати 200 м.

Витрати часу на здійснення пересадок не повинні перевищувати 10 хвилин з урахуванням часу на очікування.

Якщо ж проектування передбачає, що дальність пішохідних підходів перевищує нормативну, то для скорочення витрат часу на пересадку треба використовувати локальні транспортні системи - ескалатори та травелатори.

Оновлені ДБН офіційно вступають в дію з 1 вересня 2018 року.

Як повідомлялося, Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства зобов'язало міста з населенням понад 100 тисяч осіб розробляти комплексні схеми транспорту на 30-40 років.

Раніше стало відомо, що в Україні вводять заборону на встановлення тимчасових споруд, рекламних та інших конструкцій на пішохідних зонах тротуарів при проектуванні та реконструкції вулиць.

Як повідомлялося, Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства вводить обов'язкове проектування велосипедних доріжок і смуг при новому будівництві та реконструкції доріг.

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: