Бренд "Україна" коштує 68 мільярдів доларів - дослідження

Четвер, 8 лютого 2018, 15:40
 

За оцінками консалтингової компанії Brand Finance, у 2017 році вартість бренду "Україна" досяг рівня 2011 року і становив 68 мільярдів доларів.

Про це повідомила Ольга Хоменко, економічний експерт Українського інституту майбутнього.

У 2016 році вартість бренду "Україна" становила 56 млрд доларів.

 

Найдорожчими брендами серед країн світу стали: США (21 трлн доларів), КНР (10,2 трлн доларів), Німеччина (4 трлн доларів), Японія (3,4 трлн доларів), Великобританія (3,1 трлн доларів).

 

Одним із ключових індексів даного рейтингу є інвестиційне середовище. З падінням притоку прямих іноземних інвестицій зменшується вартість бренду.

За розрахунками Ukrainian Institute for the Future, для зростання економіки щорічно на 8–10% необхідно залучати 20 млрд доларів інвестицій.

 

Як повідомлялося, найдорожчим брендом у 2017 році став американський інтернет-рітейлер Amazon.

Економічна правда

powered by lun.ua