Amazon став найдорожчим брендом - дослідження

Четвер, 1 лютого 2018, 11:30
 

Американський інтернет-рітейлер Amazon у 2017 році став найдорожчим брендом, піднявшись з третьої позиції рейтингу.

Про це йдеться в рейтингу "500 найдорожчих брендів", яку проводить Brand Finance, провідна консалтингова компанія в області стратегії та оцінки вартості бренду.

За її оцінками, у 2017 компанія Amazon подорожчала на 42% - тепер її оцінка становить 150,8 млрд доларів. Минулого року компанія займала третю сходинку рейтингу з оцінкою 106,3 млрд.

Компанія Apple залишила за собою третю сходинку, додавши до своєї вартості 37%, в той час, як у 2016 оцінка компанії впала на 27%. На сьогоднішній день компанія оцінюється у 146,3 млрд доларів проти минулорічного показника 107,1 млрд.

Третю сходинку займає лідер минулорічного рейтингу – компанія Google. Google додав до вартості всього 10% і оцінюється у 120,9 млрд доларів.

Четверту сходинку займає компанія Samsung, вартість якої збільшилася на 39% і становить 92,2 млрд.

На п’ятому місці Facebook, який додав до своєї вартості майже половину – 45%, і тепер оцінюється у 89,6 млрд.

 

Нагадаємо, глава і засновник інтернет-компанії Amazon Джефф Безос став найбагатшою людиною в історії, а також власником найбільш динамічно зростаючого капіталу в 2017 році за версією Forbes, збільшивши свій стан на 33 мільярди доларів.

Економічна правда

powered by lun.ua