Великий американський інвестор в євробонди "поглядає" на Україну — Bloomberg

Середа, 25 квітня 2018, 11:50
 

Облігації країн, що розвиваються, залишаються привабливими для інвесторів в бонди, не дивлячись на зростання прибутковості казначейських облігацій США.

Про це пише Bloomberg.

Майкл Кушма з Morgan Stanley Investment Management, який бере участь в управлінні борговими зобов'язаннями на 80 мільярдів доларів говорить, що завдання в тому, щоб відшукувати папери на ринках з відносно низьким процентним ризиком.

Така стратегія спонукає його з ентузіазмом говорити про країни, які багато хто з його колег, можливо, вважають занадто ризиковими для інвестицій. Приклад - Єгипет і Україна.

Реклама:

"Реальні процентні ставки в США ростуть, трохи скорочуючи премію реальних процентних ставок на ринках, що розвиваються, в порівнянні з США", - сказав в інтерв'ю Кушма, який посідає посаду директора MSIM з інвестицій на світових ринках інструментів з фіксованою прибутковістю.

"Розрив дещо зменшується, але не схоже, щоб він повністю зник. Він залишається значним, тому ми як і раніше вважаємо, що ринки, що розвиваються будуть відчувати себе непогано", - сказав він.

Скорочуючи вкладення в держоблігації і нарощуючи кредитний ризик на тлі зростання доходностей в умовах синхронного характеру глобального економічного зростання і очікувань посилювання грошово-кредитної політики, компанія зберігає позиції в облігаціях Єгипту в локальній та іноземній валюті, а також в доларових бондах України.

Ця стратегія, безумовно, має свої підводні камені, однак внутрішні країнні фактори переважують зовнішні ризики, говорить Кушма.

І в Єгипті, і в Україні, які домовилися про залучення кредитів Міжнародного валютного фонду, порівняно висока прибутковість облігацій, яка обумовлює їх привабливість для інвестицій, сказав Кушма.

Єгипет в цьому місяці розмістив дебютні бонди в єдиній європейській валюті на 2 мільярди євро терміном обігу 8 і 12 років.

Прибутковість 8-річних паперів становила 4,83 відсотка, а 12-річних - 5,74 відсотка.

Україна може кілька разів вийти на міжнародні ринки в цьому році з метою залучити 2 мільярди доларів.

Кушмі також подобаються бразильські облігації в зв'язку з низькою інфляцією, однак він радить хеджувати валютні ризики через побоювання з приводу обмінного курсу і політики.

Його компанія також бачить можливості в Південній Африці, хоча і відчуває занепокоєння з приводу валюти, а в Азії її фаворитом є суверенні облігації Індонезії.

Нагадаємо, Національний банк очікує залучення Україною 4 мільярдів доларів у 2018-2019 роках від розміщення єврооблігацій.

Як повідомлялося, у вересні 2017 року Україна повернулася на міжнародні ринки капіталу після реструктуризації комерційного боргу в 2015 році.

Україна розмістила 15-річні єврооблігації на 3 мільярди доларів під 7,375% річних.

Кредити від МВФ надаються під 1,5-2,5% річних.

Нагадаємо, основними покупцями нових 15-річних єврооблігацій України виступилиінвестори зі США (46%) і Великобританії (36%).

Представники Україні 11-15 вересня провели road show євробондів. Зустрічі з інвесторами пройшли в Великобританії і США. Організаторами були обрані BNP Paribas, Goldman Sachs і J.P. Morgan.

Нагадаємо, шведсько-американський економіст Андерс Аслунд вважає, що випуск єврооблігацій без продовження співпраці з МВФ стане причиною фінансової кризи в Україні.

Євробонди — це облігації, випущені в іноземній валюті, що розміщуються серед зарубіжних інвесторів.

В основному позичальниками, що випускають євробонди, виступають уряди, корпорації, міжнародні організації, зацікавлені в одержанні коштів на тривалий термін (від 7 до 40 років).

Розміщуються євробонди інвестиційними та комерційними банками.

Вони є одним з найнадійніших фінансових інструментів. Тому основними їхніми покупцями є інституційні інвестори: страхові та пенсійні фонди, інвестиційні компанії.

Рекомендуємо почитати: Україна залучила 3 мільярди доларів: зрада чи перемога?

Читайте також: Заплати, якщо зможеш: скільки Україна повинна повернути до 2045 року

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: