Курченко купує найбільшу мережу АЗС в Криму

Середа, 4 червня 2014, 10:50

Сергій Курченко веде переговори про покупку другої за величиною кримської мережі АЗС ТЕС, що складається з 70 станцій.

Про підготовку операції розповіли топ-менеджери двох компаній-нафтотрейдерів, пише "ЛІГАБізнесІнформ".

Як повідомляється, ТЕС вже третя мережа АЗС, яку хоче придбати опальний бізнесмен.

Нагадаємо, навесні цього року Курченко придбав кримські мережі "Современник" і "Лукойл-Україна". Після завершення операції Курченку належатиме 118 кримських заправок і він буде контролювати більше 25% роздрібного ринку нафтопродуктів Криму.

Реклама:

"Переговори почалися ще в квітні і проходять в Москві, - розповів керівник великого нафтотрейдера. - Швидше за все, угода відбудеться найближчим часом".

Мережа АЗС ТЕС входить в однойменну корпорацію, що є найбільшим паливним гравцем в Криму.

Крім заправок корпорації належить дві нафтобази, а також перевалочний комплекс в Керчі з резервуарним парком близько 20 000 тонн, розрахованим на перевалку мазуту і дизпалива. Компанії групи також займаються оптовою торгівлею нафтопродуктами і готельним бізнесом.

Власниками ТЕС є кримчани Геннадій Бейм і його син Сергій.

"У даний час йде мова тільки про покупку АЗС ТЕС, - уточнило інше джерело. - Питання про непрофільний бізнес корпорації не варте".

У самій корпорації ТЕС коментувати інформацію про угоду не стали.

У травні корпорація ТЕС позбулася трьох АЗС, які перебували на материковій частині України. Їх викупила кримська компанія ДЮН.

Всього в Криму близько 460 АЗС. Більше 100 з них належать українським компаніям, які вже відчувають труднощі в роботі, і шанси, що їх чекає райдужне бізнес-майбутнє на півострові, невеликі. Ці заправки - потенційний об'єкт для продажу.

Як відомо, компаніями, підконтрольними Курченку, завдано збитків державі у нафтогазовій та банківський сферах на загальну суму близько 4 мільярдів гривень.

Нагадаємо, Курченка оголошено у міжнародний розшук.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: