Не брендом єдиним: як споживачі обирають, що купити

Не брендом єдиним: як споживачі обирають, що купити

Якість, надійність, екологічність – фактори, які можуть вплинути на придбання того чи іншого гаджета. На що ще звертають увагу користувачі перед купівлею? Розгляньмо український кейс найпопулярнішого бренду, якому українці довіряють.
Вівторок, 27 липня 2021, 13:00 -

Створення лояльності до бренда – складне завдання для компанії. Воно потребує розуміння потреб клієнта, персоналізованого підходу, чіткої філософії та мети.

Перш за все, лояльність базується на довірі, яку потрібно довго вибудовувати.

Обираючи техніку, ми хочемо, щоб виробник гарантував якість, а гаджети були зручними в користуванні. Проте це не єдина вимога.

Люди обирають бренд не лише через його практичність, а й тому, що він відображає певні аспекти особистості своїх споживачів, несе невербальну інформацію про клієнта як особистість.

Чому бренди важливі для нас і як ми їх обираємо

Бренди стали невід'ємною частиною сучасного життя. Віддаючи перевагу тому чи іншому бренду, ми самовиражаємося та демонструємо індивідуальність, а нерідко – й успішність.

Вибір смартфона, ноутбука чи іншої техніки – часто непросте завдання. Ми стараємося вивчити всі характеристики, врахувати всі переваги та особливості продукту. Проте не завжди помічаємо, яку роль відіграє сам бренд.

Ми обираємо бренди не лише відповідно до рівня нашого доходу, віку і соціального статусу. Серед усіх характеристик для нас важливим є те, як бренд резонує з нами: чи довіряємо ми йому, його філософії та ідеї, наскільки образ бренду відповідає нашому образу.

Гіпотезу про те, що існує взаємозв'язок між ідентичністю споживача та індивідуальністю бренду, підтверджують дослідження. Вони показують, що чим вищою є схожість образу бренду з нашим внутрішнім образом, тим вищою є наша прихильність до конкретного бренду.

Бренди доповнюють нас та підкреслюють індивідуальність. Вони є нашим продовженням та допомагають самовиразитися. Саме тому вони є важливою складовою нашого життя.

Але чому ми віддаємо перевагу тому чи іншому бренду? Розгляньмо український кейс глобальної технологічної компанії Samsung Electronics, що понад десятиріччя працює та розвивається на ринку України.

 

Як українці обирали улюблений бренд

Упізнаваність бренду та довіра до компанії – важливі умови формування стійкої позиції на ринку.

Це добре ілюструє кейс компанії Samsung. Компанія роками забезпечує користувачів інноваційною, якісною та надійною технікою, тому клієнти сформували своє ставлення до бренду.

Одна з провідних компаній у галузі маркетингових досліджень Kantar Україна на початку 2021 року провела незалежне дослідження. Його метою було з'ясувати, який бренд за шкалою довіри українців перебуває на першому місці.

В опитуванні, яке було проведене у квітні 2021 року, взяла участь тисяча осіб з різних вікових категорій та регіонів. Респондентам запропонували вказати бренди електроніки та побутової техніки в трьох категоріях:

  • улюблений бренд;
  • бренд, якому віддають найбільшу перевагу;
  • бренд, якого не вистачало б найбільше.

Виявилося, що саме Samsung – бренд, який найчастіше обирали українці в кожній категорії (понад 30% опитаних). Компанія майже втричі випередила найближчого конкурента за кількістю згадок.

"Ми дуже раді дізнатися, що Samsung Electronics посідає таке важливе місце в житті українських користувачів.

Представництво компанії в нашій державі й надалі докладатиме всіх зусиль, щоб гідно підтримувати репутацію світового лідера в технологічній сфері і гарантувати нашим клієнтам тільки найкращий досвід взаємодії з брендом", – так прокоментувала результати дослідження PR-менеджерка департаменту корпоративного маркетингу компанії "Samsung Electronics Україна" Олена Гетманчук.

Секрет успіху бренду

Користувачі довіряють бренду Samsung. Передові позиції компанії підтверджуються численними дослідженнями та нагородами.

Так, в Україні бренд щороку завойовує сотні різноманітних титулів, нагород та відзнак. Вони доводять, що компанія сумлінно працює, орієнтуючись на клієнта.

  • "Samsung Electronics Україна" часто потрапляє до першої трійки рейтингу "Кращі компанії для лідерів" (Best Companies for Leadership, BCL), який щорічно проводить авторитетна консалтингова компанія Hay Group.
  • Майже щороку "Samsung Electronics Україна" здобуває чимало нагород на престижному фестивалі-конкурсі "Вибір року".
  • У 2019-2021 роках Samsung була тричі визнана найпривабливішим роботодавцем серед усіх міжнародних компаній України за версією компанії Randstad Employer Brand Research.

Щоб досягти таких позицій на ринку, бренду не достатньо бути якісним та резонувати з образом користувача. Компанії потрібно брати участь у житті громадян та прагнути змінити його на краще. Як це відбувається?

 

Як Samsung впливає на якість життя українців

В Україні Samsung цінують не лише за продукцію, а й за усвідомлення соціальної відповідальності, яка є ще однією складовою успіху в розбудові бренду.

Компанія активно підтримує та розвиває численні соціальні, творчі, спортивні та наукові проєкти, пропагує здоровий спосіб життя, ініціює проєкти у сфері охорони здоров'я, культури й освіти.

Загалом Samsung Electronics підтримала та ініціювала понад 50 соціальних проєктів.

Одним з найбільш наочних є "ІT-школа Samsung" – унікальний освітній проєкт у рамках глобальної ініціативи Samsung Innovation Campus, реалізований за підтримки Міністерства освіти і науки України.

Він дає можливість талановитим учням дев'ятих-десятих класів отримати якісну та безкоштовну IT-освіту за світовими стандартами міжнародних компаній.

За рік освіту в "IT-школі Samsung" отримують близько ста учнів. У 2021 році відбувся п'ятий випуск.

Відповідальність і турбота про довкілля: чому це важливо

Будь-яка компанія повинна усвідомлювати свій вплив на довкілля і прагнути мінімізувати його негативні наслідки. Це не лише важливий тренд, а й питання комфортного існування на планеті.

Питанню турботи про навколишнє середовище Samsung приділяє першочергову увагу.

Компанія реалізує екологічний підхід на кожному етапі: від початку планування продукту до його остаточної утилізації. У компанії переконані, що електроніку можна і треба робити більш екологічно та відповідально.

Екологічна мета компанії доволі амбітна: зробити все можливе, аби будь-який її продукт був екологічно безпечним та функціональним, що визнають у світі.

Якісний продукт, довгий і плідний досвід роботи в Україні, численні реалізовані соціальні проєкти, турбота про навколишнє середовище та активний внесок у розвиток суспільства – усе це складові успіху бренду, який значна кількість українців назвала улюбленим.