"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

В Україну заходить ще один топовий виробник смартфонів
PROMOTED

В Україну заходить ще один топовий виробник смартфонів

Середа, 6 листопада 2019, 13:00 -
Китайський технологічний гігант, компанія Vivo, яка входить до п'ятірки світових лідерів на ринку смартфонів, відкрила офіс в Україні.

Китайський прорив

Можна припустити, що в компанії є всі шанси поборотися за значну частку українського ринку. Адже останнім часом молоді українці охоче користуються китайськими гаджетами.

За підсумками 2018 року та першого кварталу 2019 року, бренд Vivo посів друге місце за кількістю проданих смартфонів у Китаї та увійшов до п'ятірки провідних виробників смартфонів на світовому ринку.

Україна стала першою європейською країною, де Vivo відкрила своє представництво.

Перспективи розвитку бренду в Україні пов'язані із швидкими змінами в уподобаннях молоді, яка потребує новітніх технологій. Саме створення технологічних інновацій та запуск нових трендів є стратегією Vivo.

Реклама:

Серед технологій, які компанія запровадила першою на ринку, — надшвидка зарядка на 120 Вт, яка заряджає смартфон з акумулятором на 4000 мАг за 13 хв, технологія висувної фронтальної камери, сканер відбитків пальців, вбудований у дисплей, та велетенські безрамкові дисплеї SuperAMOLED.

"Екран-водоспад" в Україні

Український офіс Vivo, який недавно почав спілкуватися з українською громадськістю, анонсував, що у листопаді на ринку України з'явиться флагманський преміум-смартфон NEX3, світова презентація якого недавно відбулася в Шанхаї.

Особливістю новинки є дисплей "без меж", на увесь смартфон, з діагоналлю 6,89 дюйма. Це досягається завдяки заокругленим краям екрана, які спадають на бокові рамки пристрою. У компанії рекламують його як перший у світі екран-водоспад.

 
Перший у світі екран-водоспад

Ця новація створює ефект, який нагадує "м'які годинники" на відомих картинах Сальвадора Далі.

При цьому фронтальна камера не розташована на екрані, а є висувною і розміщена в центрі верхнього торця телефона. Таким чином, частка екрана на корпусі становить 99,6%.

На задній панелі розташована потрійна камера, яка містить 64-мегапіксельну камеру та дві додаткові 16-мегапіксельні — для ширококутної зйомки та телезйомки. NEX3 має 128 ГБ пам'яті для зберігання даних і 8 ГБ оперативної пам'яті.

Повідомляється, що модель Vivo NEX3 вже доступна за передзамовленням в "Алло" та "Цитрусі".

5G для "розумного життя"

У 2018 році Vivo також почала продавати свій перший комерційний 5G-смартфон.

Разом з ним компанія випустила низку 5G-додатків, зокрема 5G Cloud Game, 5G Screen Mirroring, 5G EasyShare та багато інших сценаріїв так званого розумного життя.

Завдяки цим "хмарним" сервісам користувачу більше не потрібно завантажувати додаткові програми на свої пристрої. Сервіси працюють не на смартфоні, а в "хмарі" через мережу 5G, яка має надвисоку швидкість передавання інформації, а отже — низьку затримку.

 

Флагманський преміум-смартфон Vivo NEX3

Відео та аудіо передаються в реальному часі просто на пристрій. Хоча в Україні технологія 5G поки що відсутня, нові розробки китайського гіганта показують один з напрямків телекомунікаційного розвитку.

Українські мобільні оператори наразі лише планують протягом наступних років забезпечити покриття 4G по всій території країни — у селах та на дорогах. Меморандум про це вони підписали на недавньому інвестиційному форумі в Маріуполі.

Довідка про Vivo та її місія

У світі понад 200 млн людей користуються смартфонами та іншими мобільними пристроями Vivo. Компанію заснували у 2011 році, а з 2014 року почалася її експансія на закордонні ринки.

Vivo має шість науково-дослідних центрів у світі. Понад 80% співробітників компанії працюють в дослідницьких центрах, розташованих у Китаї та США: в містах Дунгуань, Шеньчжень, Нанкін, Пекін, Ханчжоу і Сан-Дієго.

Компанія має чотири глобальні виробничі бази. Vivo була спонсором чемпіонату світу з футболу FIFA у 2018 році і стане ним у 2022 році.

Сучасні дослідження компанії сконцентровані на технологіях 5G, AI, мобільних фотографіях та новаторському дизайні для смартфонів.

Місія бренду — "стати законодавцем тенденцій і зробити життя споживачів надзвичайним, запроваджуючи інноваційні технології".

Реклама: