Платіжна система для бізнесу: про що слід дізнатися, щоб не прогадати з вибором
PROMOTED

Платіжна система для бізнесу: про що слід дізнатися, щоб не прогадати з вибором

П'ятниця, 14 грудня 2018, 14:30 -
Платіжна система для онлайн-бізнесу — це не тільки прийом платежів. Якісний платіжний сервіс позитивно впливає на ріст прибутку, покращує загальне враження від клієнтського сервісу й зберігає нервові клітини підприємців.

Про що потрібно поговорити з вашим потенційним платіжним партнером перед початком роботи, щоб зробити правильний вибір? На це питання відповідають фахівці платіжного агрегатора Interkassa.

Про боротьбу з шахрайством

Кіберзлочини вартували світовій економіці 600 млрд дол*. У поле зору шахраїв потрапляють і онлайн-продавці. Як платіжні сервіси захищають своїх мерчантів та їх клієнтів?

Відповідь Interkassa. У боротьбі з шахрайством важливо зберігати баланс сил. Здавалося б, як можна перестаратися, якщо мова йде про безпеку інформації і збереження прибутків?

Проте є нюанси: у прагненні перекрити всі шляхи шахраєві платіжна система може помилково відхиляти й нешахрайські транзакції. Це створює небажані проблеми чесним продавцям і клієнтам.

Щоб максимально знизити ймовірність таких ситуацій, в Interkassa ми використовуємо свою трирівневу систему захисту AntiFraud.

Система включає відстеження моделей аномальної поведінки (понад 150 тригерів), збереження та оновлення даних про шахрайські операції, щоб швидко визначати потенційно небезпечні транзакції, а також обробку підозрілих платежів фахівцем у ручному режимі.

 

Про захист платіжної інформації

Будь-яка компанія, що планує приймати на сайті платежі банківськими картками, повинна пройти перевірку на відповідність стандарту PCI DSS. Це стандарт безпеки даних індустрії платіжних карт, розроблений платіжними системами Visa й MasterCard. Як платіжний агрегатор спрощує процедуру сертифікації?

Відповідь Interkassa. Розробляти власну систему захисту даних є сенс, якщо ви компанія з великим обігом карткових платежів. В інших випадках краще довіритися провайдеру послуг з прийому платежів.

За цієї умови мерчанту не потрібно проходити процедури стандартизації. Уся відповідальність за безпеку даних лягає на платіжний сервіс. Interkassa регулярно проходить обов'язкову сертифікацію. Зараз у нас найвищий з можливих рівнів — PCI DSS Level 1. Також ми використовуємо протоколи захисту даних 3D-Secure (Verified by Visa, Masterсard SecureCode).

Про підключення нових методів оплати

Нові платіжні методи з'являються швидше, ніж ми встигаємо до них звикнути. Тому підприємцям слід знати тренди і пропонувати клієнтам найбільш зручні та актуальні методи оплати. Чому це простіше робити через платіжний агрегатор?

Відповідь Interkassa. Фінтех-компанія з її командою професіоналів у будь-якому випадку швидше підхопить новий метод оплати, ніж окремий онлайн-продавець.

Ми пропонуємо понад 50 платіжних методів — найпопулярніші рішення для країн Європи та СНД. Платіжний модуль легко встановити на сайт, навіть якщо ви не IT-фахівець. Сам модуль працює з усіма популярними CMS.

Ми завжди починаємо з оптимального набору платіжних інструментів, враховуючи потреби мерчанта. Пакет методів у будь-який момент можна доповнити чимось новим і цікавим для клієнтів вашого бізнесу.

 

Про роботу з міжнародними клієнтами

Навіть якщо підкорення нових ринків ще не заплановане, подумати про перспективи не завадить. На що потрібно звернути увагу на початку роботи з платіжним сервісом, щоб потім не довелося його міняти?

Відповідь Interkassa. Онлайн-підприємцю, який хоче працювати не тільки з українськими клієнтами, варто уточнити два моменти.

Перший — чи є в арсеналі провайдера методи оплати, що користуються популярністю на обраному ринку.

Другий — чи є опція прийому платежів у різних валютах. Наприклад, з Interkassa мерчанти мають змогу отримувати платежі у гривні, рублях, доларах, євро і деяких локальних валютах. Це дозволяє масштабувати бізнес і нарощувати клієнтську базу.

Про позитивний клієнтський досвід

Глобальний показник покинутих кошиків** у другому півріччі 2017 року досяг 77%. Одна з причин — занадто довгий або складний процес оплати. Як у цій ситуації допомагає платіжний агрегатор?

Відповідь Interkassa. Онлайн-покупці не хочуть проходити платіжні квести, щоб оформити замовлення. Особливо це стосується користувачів, які купують товари з телефону. Завдання платіжного агрегатора — подбати про зручну і зрозумілу сторінку оплати.

В Interkassa ми приділили багато уваги тому, щоб платіжна сторінка була добре адаптована для мобільних пристроїв. Також мерчант має можливість стилізувати сторінку під свій сайт і кастомізувати деякі налаштування. Це підвищує довіру клієнтів до сайту продавця.

Більше корисної інформації для інтернет-підприємців — у блозі Interkassa.

 * — за даними McAfee

** — звіт comScore, квітень 2018 року