"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Кілька простих порад починаючим підприємцям ®

Кілька простих порад починаючим підприємцям ®

Понеділок, 29 грудня 2014, 09:49 -
Правильне керівництво - не менш важлива складова успішного стартапу, ніж актуальна ідея та стартовий капітал. Ці поради стануть у нагоді кожному, хто вирішив відкрити власну справу. Про те, чого варті чужі поради, можна прочитати у пункті №5.

Правильне керівництво - не менш важлива складова успішного стартапу, ніж актуальна ідея та стартовий капітал. Ці поради стануть у нагоді кожному, хто вирішив відкрити власну справу. Про те, чого варті чужі поради, можна прочитати у пункті №5.

Зайняти свою нішу

Головний козир будь-якого стартапу - чітке бачення "свого" клієнта. Складно продати продукт або послугу, яка теоретично підійде кожному, але практично нікому особливо й не потрібна. Нішевий проект має кращі шанси на більш швидке залучення лояльних клієнтів, за якими пізніше підтягнеться основна маса.

Кадри вирішують ...

Реклама:

... - Якщо і не все, то дуже багато чого. І чим менше ваша команда, тим ретельніше треба підбирати людей. Адже якщо в команді, наприклад, лише п'ятеро, то один недбайливий співробітник не тільки зіпсує свої 20% роботи, а й відтягне зусилля інших на виправлення його помилок. Але просто знайти персонал з хорошим резюме недостатньо. Правило особистого прикладу діє як у великих корпораціях, так і у малому бізнесі. Будьте прикладом для своїх співробітників!

 

Клієнт цінує, коли його цінують

Турбота про клієнта - основа цивілізованого бізнесу. Персонал повинен працювати так, аби клієнт завжди відчував щиру турботу про себе. Важливо створити для нього таку атмосферу, щоб йому хотілося повернутися й відчути її знову. Телевізор, на якому у фоновому режимі постійно відображається цікавий контент, теж прояв турботи про клієнтів. А спеціально розроблений для використання в середньому і малому бізнесі ТВ-дисплей з низкою унікальних і корисних для бізнесу функцій, недоступних у звичайних smart-телевізорах - це турбота і про клієнтів, і про власний успіх. Варто звернути увагу на ТВ-дисплей Samsung Smart Signage TV. На відміну від звичайних телевізорів, які розраховані на 6-8 годин безперервної роботи і мають лише річну гарантію, SSTV може працювати без перерв і без шкоди для себе 16 годин поспіль і має гарантією на 36 місяців. Таким чином, за надійністю або функціональністю він не відстає від іншого професійного обладнання у вашому закладі, і зможе довго створювати потрібну атмосферу, радуючи гостей. Цінуйте своїх клієнтів і вони будуть з радістю повертатися до вас.

Хочеш продати? Інформуй!

 

Клієнт не може купити товар або замовити послугу, про існування якої він навіть не підозрює. Необхідно звертати увагу клієнтів на акції, у просуванні яких ви зацікавлені, за допомогою яскравих маркетингових інструментів. У вас повинен з'явитися основний рекламоносій, на якому будуть відображатися всі актуальні спецпропозиції. У цій якості можна використовувати Samsung Smart Signage TV. SSTV дозволить вам не тільки розважати клієнтів телепередачами, але й ненав'язливо інформувати про те, що важливо для вашого бізнесу: нові послуги, останні страви в меню, спецпропозиції і так далі. За допомогою програмного забезпечення екран SSTV можна розбити на кілька незалежних вікон (більше 200 шаблонів контенту!) та налаштувати час включення і відображення кожного з них. Наприклад, можна додати до основного відеозображення одне або кілька вікон зі слайдшоу або текстом. Більше того, можна запрограмувати включення рекламних роликів замість ТБ-каналів у потрібний час. Що важливо, додаткові вікна не будуть транслюватися поверх основного зображення, а отже ні в кого не виникне бажання запустити в екран келихом, коли віконце з інформацією закриє футбольні ворота, в які якраз летить переможний м’яч. Розумний дисплей покаже, що гості можуть замовити на сніданок або бізнес-ланч, і прибере інформацію з екрану, коли дія пропозиції закінчиться, запустивши ТВ-сигнал на всю площу SSTV.

Поради та рішення

Не бійтеся звертатися за порадою до людей, яким ви довіряєте. Але віддавайте собі звіт у тому, що поради навіть досвідченого підприємця завжди не більш ніж рекомендація, і прийняття рішення залишається за вами.

Стартап - це надовго

Будьте готові до довгої та наполегливої роботи. У стартапі важливий не тільки вдалий старт, але і "проходження дистанції". Тут потрібні роки праці. Навіть якщо ви вже успішно запустили продукт і почали заробляти, розслаблятися зарано. Тому правильно розраховуйте свої сили, аби не перегоріти на старті.

Успішного вам стартапу!

Детальніше на сайті

Реклама: