Кілька простих порад починаючим підприємцям ®

Правильне керівництво - не менш важлива складова успішного стартапу, ніж актуальна ідея та стартовий капітал. Ці поради стануть у нагоді кожному, хто вирішив відкрити власну справу. Про те, чого варті чужі поради, можна прочитати у пункті №5.
Зайняти свою нішу
Головний козир будь-якого стартапу - чітке бачення "свого" клієнта. Складно продати продукт або послугу, яка теоретично підійде кожному, але практично нікому особливо й не потрібна. Нішевий проект має кращі шанси на більш швидке залучення лояльних клієнтів, за якими пізніше підтягнеться основна маса.
Кадри вирішують ...
... - Якщо і не все, то дуже багато чого. І чим менше ваша команда, тим ретельніше треба підбирати людей. Адже якщо в команді, наприклад, лише п'ятеро, то один недбайливий співробітник не тільки зіпсує свої 20% роботи, а й відтягне зусилля інших на виправлення його помилок. Але просто знайти персонал з хорошим резюме недостатньо. Правило особистого прикладу діє як у великих корпораціях, так і у малому бізнесі. Будьте прикладом для своїх співробітників!
![]() |
Клієнт цінує, коли його цінують
Турбота про клієнта - основа цивілізованого бізнесу. Персонал повинен працювати так, аби клієнт завжди відчував щиру турботу про себе. Важливо створити для нього таку атмосферу, щоб йому хотілося повернутися й відчути її знову. Телевізор, на якому у фоновому режимі постійно відображається цікавий контент, теж прояв турботи про клієнтів. А спеціально розроблений для використання в середньому і малому бізнесі ТВ-дисплей з низкою унікальних і корисних для бізнесу функцій, недоступних у звичайних smart-телевізорах - це турбота і про клієнтів, і про власний успіх. Варто звернути увагу на
Хочеш продати? Інформуй!
![]() |
Клієнт не може купити товар або замовити послугу, про існування якої він навіть не підозрює. Необхідно звертати увагу клієнтів на акції, у просуванні яких ви зацікавлені, за допомогою яскравих маркетингових інструментів. У вас повинен з'явитися основний рекламоносій, на якому будуть відображатися всі актуальні спецпропозиції. У цій якості можна використовувати
Поради та рішення
Не бійтеся звертатися за порадою до людей, яким ви довіряєте. Але віддавайте собі звіт у тому, що поради навіть досвідченого підприємця завжди не більш ніж рекомендація, і прийняття рішення залишається за вами.
Стартап - це надовго
Будьте готові до довгої та наполегливої роботи. У стартапі важливий не тільки вдалий старт, але і "проходження дистанції". Тут потрібні роки праці. Навіть якщо ви вже успішно запустили продукт і почали заробляти, розслаблятися зарано. Тому правильно розраховуйте свої сили, аби не перегоріти на старті.
Успішного вам стартапу!