Сергій Касьянов про те, як трансформувати бізнес та досягти росту під час війни

Четвер, 10 листопада 2022 —
Війна змінила все – і життя людей, і діяльність підприємств. Сьогодні у країні два фронти. На першому – армія, яка воює з ворогом. На другому – бізнес, який виробляє те, що необхідно для армії і тилу.
 
Сергій Касьянов, голова ради директорів агрохолдингу KSG Agro

Про те, як трансформувати бізнес під час війни, в інтерв’ю виданню "Лівий берег"  розповів Сергій Касьянов, голова ради директорів агрохолдингу KSG Agro та за сумісництвом голова ради Благодійного фонду "Майбутнє".

Сергій Касьянов нагадав, що під час війни продовольча безпека є важливим елементом загальної системи безпеки у країні. Бізнес – це другий фронт. Тому KSG Agro поставила перед собою завдання, незважаючи на складні умови, забезпечити безперебійне виробництво і постачання агропродукції. Це тим більш важливо, що компанія є однією з найбільш важливих складових продовольчої інфраструктури прифронтової Дніпропетровської області. Але географія постачання виходить далеко за її межі, включаючи також Харківщину та Запоріжжя. Головним продуктом споживання, на якому KSG Agro зробила наголос у виробничій стратегії, є свинина.

На сьогодні доля компанії на споживчому ринку цієї продукції у Придніпровському регіоні складає приблизно 80 %. KSG Agro має повний генетичний цикл та на 20 тис. га вирощує зернову групу, з якої виробляє корми для тварин. За словами Касьянова, під час війни компанія збільшила виробництво на 20 % у порівнянні з довоєнним часом.
Це дало можливість не тільки покращити бізнес-показники, створити нові робочі місця, але й впровадити нові соціальні проєкти та програми продовольчої допомоги українським військовим. Для цього потрібно було подолати хаос перших місяців війни та зробити наступні кроки:

Подолати невизначеність. Вирішити соціальні та кадрові питання, зберегти кваліфіковане кадрове ядро. Відновити логістику, ланцюги постачання, які перервалися, канали збуту.
Налагодити тісну співпрацю з тергромадами та військовими адміністраціями.

Змінити соціальну та кадрову політику. Не скорочувати, а збільшувати кількість робочих місць. Впроваджувати програми працевлаштування переселенців. Збільшити заробітну платню та утримувати її на гідному рівні. Надавати додаткові соціальні пільги тим, хто їх найбільше потребує.

Повернути людям відчуття стабільності. Забезпечити стабільне водо- та енергопостачання як для виробництва, так і для мешканців місцевої громади. Вчасно виконувати всі зобов`язання шодо виплат орендної плати по паях. Підтримувати людей психологічно, матеріально, соціально.

Трансформувати благодійні проєкти. Спрямувати програми Благодійного фонду "Майбутнє", які реалізуються у партнерстві із KSG Agro, на допомогу фронту. Забезпечити всім необхідним бійців, які були закликані до армії від тергромад, з якими Фонд співпрацює. Впровадити програму безкоштовного забезпечення продуктами харчування військових підрозділів, військових адміністрацій, лікарень та шпиталів.

На думку Сергія Касьянова, війна змінила таке поняття, як соціально-відповідальний бізнес. Основним завданням бізнесу зараз є не отримання прибутку за будь-яку ціну, а збереження соціальної стабільності, участь у створенні багаторівневої системи безпеки, у тому числі продовольчої, та допомога українським військовим.

Касьянов сподівається, що цей досвід трансформування бізнесу під час війни буде цікавий для багатьох підприємців, української громадськості та представників влади. З повною версією інтерв’ю можна ознайомитися за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=AH1yIGNoHYQ&t=362s

Реклама: