YouTube презентував ШІ-функцію, яка імітуватиме відомих співаків

Четвер, 16 листопада 2023, 17:18 -
 
the verge

Google тестує нові функції штучного інтелекту для YouTube, які дозволять людям створювати музичні треки, використовуючи лише текстову підказку або просто наспівуючи мелодію.

Про це пише The Verge.

Перша з них, Dream Track, вже доступна кільком авторам на платформі - вона призначена для автоматичної генерації коротких 30-секундних музичних треків у стилі відомих виконавців. Функція може імітувати дев'ять різних виконавців, які вирішили співпрацювати з YouTube над її розробкою:  Alec Benjamin, Charlie Puth, Charli XCX, Demi Lovato, John Legend, Papoose, Sia, T-Pain, Troye Sivan.

"Це оголошення з'явилося в той час, коли YouTube намагається зорієнтуватися в нових нормах і правилах авторського права щодо музики, створеної штучним інтелектом, а також захистити свої відносини з великими музичними лейблами.

Реклама:

Ця проблема гостро постала, коли пісня Дрейка, створена штучним інтелектом, стала вірусною на початку цього року, після чого YouTube оголосив про співпрацю з Universal Music, яка встановлює правила щодо музики, створеної штучним інтелектом, на своїй платформі", - пише видання.

Програмне забезпечення може генерувати тексти пісень, мінусівку та голос, згенерований штучним інтелектом, у стилі виконавця.

Реклама:

Ідея полягає в тому, що ці треки можна буде використовувати з сервісом YouTube Shorts у стилі TikTok. У вересні YouTube також анонсував нову функцію штучного інтелекту під назвою Dream Screen, яка може генерувати відео та фотографії для використання в якості фону.

Окрім Dream Track, YouTube також презентував інші інструменти штучного інтелекту Music AI, які дозволяють створювати музичні треки, часто без гри на традиційних інструментах. У відеоролику YouTube демонструє, як інструмент може створити трек для саксофона, поєднуючи мелодію з текстовою підказкою "соло на саксофоні". В інших роликах показано, як бітбокс перетворюється на барабанний цикл, або як спів стає оркестровою партитурою.

Економічна правда

Реклама: