"Нова пошта" відновила кур'єрську доставку та забір

Вівторок, 29 березня 2022, 12:38

Українська компанія "Нова пошта" заявила про відновлення кур'єрської доставкти та забору.

Про це йдеться у заяві компанії.

У компанії додають, що вже працюють понад 1800 відділень та понад 6000 поштоматів.

"Відтепер можна викликати кур’єра на забір вашого товару у зручне для вас місце, а ваші клієнти зможуть отримати замовлення там, де зручно для них: у відділення, у поштомат або на адресу.

Реклама:

Адресний забір і доставка корисна тим клієнтам, у кого більше ніж одне відправлення, поряд немає працюючого відділення, немає змоги самостійно та безпечно до нього доїхати або якщо замовляють габаритні товари", - пояснили в компанії.

При цьому, граничний час оформлення заявки на виклик кур’єра індивідуальний для кожного населеного пункту. Актуальний графік забору за посиланням.

Тариф на кур’єрську доставку залишається таким як і раніше: +30 гривень до тарифу доставки у відділення (для посилок до 30 кг).

У компанії додають, що кур’єрська доставка працюватиме щоденно, без вихідних, але на одну годину менше, ніж відділення.

Правила роботи кур’єрської доставки у воєнний час:

  • Кур’єрська доставка не працюватиме в комендантську годину;
  • Під час оголошення повітряної тривоги кур’єри будуть зупинятися та заходити у безпечне укриття;
  • Час доставки може зміщуватися на добу-дві в залежності від ситуації з безпекою у регіоні.

Економічна правда

"Економічна правда" тепер у Telegram. Ми відстежуємо, як швидко падає путінський режим, і які компанії приєднуються до бойкоту агресора. Підписатися можна тут.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: