Росія втратить мільярди на рекламному ринку

Вівторок, 15 березня 2022, 10:48

У топ-30 найбільших рекламодавців Росії більш ніж половина – іноземні бренди. 13 з 16 заявили про вихід з Росії та призупинення бізнесу, у тому числі – про зняття всієї реклами.

Про це пише Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки.

"Згідно з наявними даними від російських аналітиків за 2021 рік, втрати рекламного ринку становитимуть не менше 51 млрд руб. Це лише серед найбільших рекламодавців", – ідеться в повідомленні центру.

Серед компаній, які вийшли з Росії, – Nestle, PepsiCo, Procter&Gamble, Volkswagen, L’oreal, Mars, McDonalds, Bayer.

Реклама:

"Економічна правда" тепер у Telegram. Ми відстежуємо, як швидко падає путінський режим, і які компанії приєднуються до бойкоту агресора. Підписатися можна тут.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: