Як змінилися звички киян і мобільність в місті за рік – дослідження

Вівторок, 23 березня 2021, 19:50

З початку карантинних обмежень в березні 2020 року пасажиропотік в метрополітені Києва знизився, автомобільні затори збільшились, а найбільші збитки понесли кінотеатри.

Про це йдеться в дослідженні ЛУН Місто.

За даними Київського метрополітену, кількість пасажирів не повернулася до докарантинного рівня. У лютому 2020 року КП перевезло понад 38 млн киян, в лютому 2021 року – понад 26 млн.

 

"Затори на дорогах Києва швидко наздогнали і перегнали докарантинний рівень. За даними сервісу TomTom, вже в червні затримка в дорозі перевищила доковідні показники. Невелике зниження було тільки в квітні і серпні", – йдеться в результатах дослідження.

 

Оцінити мобільність по Україні допомогли дані Apple. Динаміка переміщень під час карантину демонструє, що українці стали менш мобільними в квітні 2020 року, а пік переміщень припадає на теплу пору року.

 

Рівень відвідуваності кінотеатрів аналітики вивчили через обсяги купленого глядачами попкорну. Найменші рівні продажів були зафіксовані в квітні, травні, червні 2020 року, за даними "Планети кіно". З липня почалося поступове відновлення, але докарантинного рівня не досягло.

 

З березня 2020 року зростання в сфері доставки їжі становило від 75% до 89%. Серед страв в Glovo часто замовляли суші, бургери, донер.

 

Рекомендуємо почитати: Бідний кожен другий: наскільки потоншали гаманці українців за 2020 рік

Осідлати хвилю або потонути: як креативні галузі переживають карантин

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!