"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Більше 20% підприємців перед Black Friday збільшували ціни на товари, щоб потім організувати знижки — ЗМІ

Субота, 12 грудня 2020, 12:13
 

20,9% підприємців зізналися в тому, що попередньо збільшували ціни на товари, щоб потім організувати знижки на Black Friday.

Про це повідомляє AIN.UA з посиланням на опитування платформи HUBBER.

Згідно з опитуванням, більшість ecommerce-підприємців (36.1%) організували знижки від 10 до 20%. І 4,3% зовсім не брали участь у розпродажі.

Середній чек на "Чорну П'ятницю" у мультітоварних магазинів вийшов 628 грн, якщо брати нішеві магазини - чек був вище.

Реклама:

Топ-5 категорій в цілому виглядають так:

  • засоби індивідуального захисту і медичні прилади,
  • одяг та взуття,
  • косметика і парфюмерія,
  • побутова техніка,
  • електроніка.

У дослідженні взяли участь 182 власника бізнесу (100 постачальників і 82 магазина).

Читайте також: "Чорна п'ятниця": головна афера століття чи час вигідних покупок?

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!