"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Україна майже завершила будівництво поромної переправи до Румунії

Понеділок, 11 лютого 2019, 14:10
 

Роботи на українській частині поромної переправи через Дунай Орлівка—Ісакча планують завершити протягом лютого.

Про це написав голова Одеської облдержадміністрації Максим Степанов на своїй сторінці в Facebook.

"На відкриття поромної переправи "Орлівка-Ісакча" очікують багато людей, які поки змушені їздити до Румунії через Молдову. Українська частина переправи буде повністю готова вже через 2-3 тижні. Сподіваюся, державна комісія, яка буде приймати об'єкт, надасть позитивний висновок", - написав він.

 

Голова Одеської ОДА додав, що тепер справа за румунською стороною.

Реклама:

"Хочеться, нарешті, щоб і у сусідів з'явилася позитивна динаміка. Сподіваюся, що пряме сполучення скоро запрацює", - заявив Степанов.

 

Як повідомляє ЦТС, поромна переправа Орлівка-Ісакча, яка з'єднає український і румунський населені пункти, розташовані на різних берегах Дунаю, може бути введена в експлуатацію до кінця 2019 року.

До цього терміни введення об'єкта в експлуатацію неодноразово переносилися.

Заступник гендиректора ТОВ "Поромний комплекс "Орлівка" неодноразово заявляв, що зволікання з будівництвом було обумовлене​​ відставанням в оформленні та погодженні необхідних документів з румунської сторони.

Нагадуємо:

Вартість проекту становить 12 млн євро.

Спочатку передбачалося, що переправа запрацює в 2014 році.

Будівництво на українському березі стартувало восени 2015 року. Перед цим Одеська облдержадміністрація передала "Поромний комплекс "Орловка" в оренду строком на 49 років дві земельні ділянки в Ренійському районі.

Так, у лютому 2015 року було передано ділянку площею 5,6 га (для будівництва міжнародного пункту пропуску через держкордон), в жовтні - ділянку площею 2,6 га земель водного фонду (для будівництва гідротехнічних споруд).

На переправі будуть працювати 4 порома з осадкою 1,5 метра. Відстань між українським і румунським берегами на переправі становитиме не більше 900 метрів.

Сьогодні протяжність українсько-румунського кордону - 187 км по Дунаю. Однак по всій його довжині немає жодного переходу, тому в Румунію як вантажний, так і пасажирський потік відправляється через Молдову.

Перехід повинен забезпечити пряме фінансування місцевого бюджету. На переправі буде приватний платний пункт пропуску. Ціни обіцяють зробити не вищими, ніж у конкурентів.

Наприклад, вартість переправи одного автомобіля на кордоні Болгарії і Румунії становить 12 євро. На переправі Орловка - Ісакча обіцяють ціну близько 10 євро.

 

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: