Приватбанк відновив роботу онлайн-сервісів після аварії

Четвер, 4 жовтня 2018, 20:22

ПриватБанк відновив роботу сайту і веб-сервісів після аварії мережі передачі даних найбільших провайдерів зв'язку.

Про це повідомили у банку.

"Фахівці ПриватБанку відновили стабільну роботу сайту банку і веб-сервісів після аварії мережі глобальної передачі даних найбільших українських провайдерів Інтернету, компаній" Укртелеком "і DataGroup", - йдеться в повідомленні банку.

У ПриватБанку відзначили, що проблема була вирішена "в найкоротші терміни" завдяки тому, що ІТ-департамент фінустанови застосував "нестандартні рішення" і "створив новий резервний канал передачі даних".

Нагадаємо, сьогодні ввечері через аварію ліній зв'язку в Німеччині і перебої з передачею даних банк попередив про можливі збої в роботі онлайн-сервісів.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!