Американську марихуанову компанію в Канаді оцінили в 4 мільярди доларів

Вівторок, 30 жовтня 2018, 13:28
 

Американську компанію з виробництва та продажу марихуани Curaleaf Inc. оцінили в 4 мільярди доларів США за підсумками розміщення акцій в Канаді.

Про це повідомляється у прес-релізі Curaleaf, передає "Інтерфакс-Україна".

Curaleaf залучила 520 млн канадських доларів (396 млн доларів США) в результаті розміщення акцій в Канаді по закритій підписці.

Компанія пройшла лістинг на молодшому майданчику Торонтської фондової біржі в рамках угоди зворотного поглинання. Ціна розміщення склала 11,45 канадського долара.

Реклама:

Зараз Curaleaf управляє майже 30 магазинами з продажу марихуани і 12 виробничими підприємствами в 12 американських штатах, у тому числі в Нью-Йорку.

У 2017 році виручка Curaleaf, штаб-квартира якої розташована у штаті Массачусетс, склала 30 млн доларів. В цьому році компанія очікує зростання до 100 млн доларів.

Curaleaf була створена за підтримки бенефіціара російської компанії "Ренесанс Страхування" Бориса Йордана, який зараз є громадянином США. У Curaleaf він займає пост виконавчого голови ради директорів. Раніше він обіймав посади гендиректора "Газпром-Медіа" і "Телекомпанія НТВ".

Йордан в інтерв'ю агентству Bloomberg заявив, що виручені кошти можна буде використовувати для придбання нових активів.

"Ми вважаємо, що має бути масштабна консолідація", - зазначив він.

Йордан в 2015 році разом з партнерами вклав 100 млн доларів в компанію PalliaTech Inc., що займається виробництвом ліків на основі медичної марихуани. Роком пізніше PalliaTech була перейменована в Curaleaf.

У червні 2018 року Канада дозволила вживання марихуани в рекреаційних цілях. Після цього все більше компаній з США хочуть отримати лістинг на канадських біржах, оскільки федеральне законодавство США ускладнює залучення капіталу.

Як повідомлялося раніше, Coca-Cola має намір випустити напій з канабідіолом - речовиною, що міститься у марихуані.

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: