Ахметов профінансує свої медіа на 70 мільйонів

Середа, 3 жовтня 2018, 09:45
 

Наглядова рада холдингу "Сьогодні Мультімедіа" дала попередню згоду на отримання безповоротної фінансової допомоги в розмірі 72 мільйони гривень від "Лемтранс", "Лемтранс Транзит" і "Веско", що входять в групу компаній "СКМ" Ріната Ахметова.

Про це повідомляє "Інтерфакс-Україна".

Кожна із згаданих компаній виділить "Сьогодні Мультімедіа" по 24 млн грн.

По відношенню до вартості активів "Сьогодні мультімедіа" одноразова виплата фіндопомоги в розмірі 24 млн грн становить 23,8%.

У свою чергу, наглядова рада медіахолдингу також дала попередню згоду на виділення поворотної фінансової допомоги ТРК "Україна" на суму 22,5 млн грн.

Холдинг "Сьогодні Мультімедіа" і національний телеканал "Україна" входять до медіагрупи ТОВ "Медіа Група Україна", що об'єднує також телеканали "НЛО TV", "Індиго TV", тематичні канали "Футбол 1" і "Футбол 2", "Регіональну медіаГрупу" (канали "Донбас", "34 канал", "Сігма"), сейлз-хаус "Медіапартнерство", компанію "Діджитал Скрінз" (OLL.TV, Xtra TV, Ukraine.TV), продакшн-компанію "Теле Про", Front Cinema.

Власником "Медіа Група Україна" є група "СКМ" Ріната Ахметова.

До групи "СКМ" входять компанії "Метінвест" і ДТЕК, банк ПУМБ, страхові компанії АСКА і "АСКА-Життя", "Укртелеком", телекомунікаційна група Vega, "Медіа Група Україна", "ЕСТА Холдинг", "Український Рітейл", UMG, "Паралель", "Харвіст", машинобудівний холдинг Corum Group, транспортний холдинг "Портінвест", Транспортно-експедиторська компанія "Лемтранс" та ін.

Раніше повідомлялося, що телеканал "Україна" і газета "Сьогодні" лідирують за кількістю сумнівних сюжетів і публікацій, так званої "джинси". Крім того, телеканал "Україна" є лідером з порушення стандартів журналістики в новинах за рейтингом видання "Детектор Медіа".

Рух "Чесно" в своєму розслідуванні стверджує, що за рекламу в газеті "Сьогодні" та на ТРК "Україна" "Радикальна партія" Олега Ляшка заплатила в сотні разів менше ринкової вартості.

Згідно з аналізом сайту "Сьогодні", в 2016-2017 роках 266 матеріалів мали ознаки замовних.

Ці ж матеріали з'являються в новинному блоці і на телеканалі "Україна", який в звітах "Радикальної партії" взагалі не фігурує.

Згідно з даними "Детектор медіа", Ляшко протягом 2016-2017 років понад 120 разів з'являвся тільки в новинній програмі "Сьогодні".

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua