"Укртютюн" не погоджувала запропоноване Мінфіном підвищення акцизів

П'ятниця, 7 вересня 2018, 16:15
 

Асоціація "Укртютюн" стверджує, що не погоджувала запропоноване Мінфіном підвищення акцизів та закликає Мінфін дотримуватися графіку підвищення ставок акцизу на тютюнові вироби до 2025 року.

Про це повідомляє прес-служба асоціації.

Як зазначається, асоціація ніколи не висловлювала своєї згоди із запровадженням нової індексації.

"Асоціація вважає, що відповідна ініціатива є необґрунтованою, а її практична реалізація може призвести до суттєвих негативних наслідків", - йдеться у повідомленні.

Реклама:

Минулого року в Податковому кодексі України було встановлено графік підвищення специфічної ставки акцизного податку на тютюнові вироби на період з 2018 року до 2025 року.

"Запровадження індексації на рівень інфляції є способом непрямого перегляду зазначеного графіку у бік збільшення, що порушує принципи збалансованості, передбачуваності та прозорості державної регуляторної політики та може спричинити зростання обсягів незаконного ввезення в Україну тютюнових виробів з сусідніх країн з нижчими ставками оподаткування", - зазначають в Асоціації.

За сім місяців 2018 року обсяг реалізації тютюнових виробів в Україні скоротився на майже 23 відсотка у порівнянні із відповідним показником 2017 року, а обсяг надходжень від сплати акцизного податку – зменшився майже на 10 відсотків.

Пропонована індексація ставок акцизного податку призведе до подальшого скорочення обсягів реалізації тютюнових виробів і, відповідно, надходжень бюджету.

Нагадаємо, заступник міністра фінансів України Сергій Верланов в інтерв'ю ЕП розповіла про плани Мінфіну запровадити індексацію ставок акцизного податку на алкогольні напої та тютюнові вироби на індекс інфляції та, начебто, згоду всіх платників акцизного податку на запровадження такої індексації. 

Детальніше читайте: Заступник міністра фінансів Сергій Верланов: Час реформ у форматі PowerPoint закінчився

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: