"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

McDonald's позбудеться шкідливих добавок в продуктах

Четвер, 27 вересня 2018, 14:10
 

Компанія McDonald's відмовиться від штучних інгредієнтів в деяких продуктах.

Про це повідомляє "Інтерфакс-Україна".

Таким чином компанія хоче залучити споживачів, які прагнуть споживати здорову їжу і відмовляються від шкідливих добавок на зразок пропіонату кальцію або бензоату натрію (використовуються в булочках, сирах і соусах для деяких популярних бургерів компанії).

Таке рішення компанія прийняла після зростання продажів навесні 2018 року нагетсів і бургерів.

Реклама:

Як відзначили в компанії, продажі збільшилися після того, як для приготування почали використовувати натуральні компоненти: в нагетси перестали додавати штучні добавки, в "Макмаффін" з яйцем замість маргарину почали додавати вершкове масло, а в "Роял Чізбургер" - свіже, а не заморожене м'ясо.

Також приберуть штучні консерванти, ароматизатори та барвники зі складу дитячого меню, а також "Біг Мака" і "Роял чізбургер".

Правда компанія попередила, що заміна штучних інгредієнтів натуральними скоротить термін їх зберігання, або ж потребуватиме додаткового заморожування.

У випадку сиру та інших продуктів замінити штучні добавки натуральними виявилося нескладно, однак проблема виникає у випадку маринованих огірків, які використовуються в бургерах McDonald's.

Понад два роки може знадобитися, щоб позбутися від штучних добавок при приготуванні огірків, домігшись збереження колишнього смаку, відзначили в McDonald's.

Для початку планується прибрати ці добавки зі складу продуктів американських ресторанів мережі. У компанії зізналися, що саме американський ринок є основним для McDonald's.

Відповідно до звітності компанії за другий квартал цього року, продажі McDonald's в США виросли на 2,6%. Однак, темпи їх підвищення виявилися гіршими за консенсус-прогнозу ринку, який передбачав зростання на 3%.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: