Кількість "ремейків" алкогольних брендів збільшилась удвічі — бізнес

Середа, 26 вересня 2018, 20:50
 

Європейська бізнес асоціація стурбована випадками використання маркування алкогольних напоїв, максимально схожим з відомими брендами.

Про це йдеться в повідомленні прес-служби ЄБА.

На думку асоціації, це може свідчити про несумлінну конкуренцію.

"У порівнянні з минулим роком подібні випадки почастішали майже вдвічі. Таким чином, у бізнесу виникає все більше питань, пов'язаних з охороною прав на торговельну марку, дизайн, форму упаковки та доведенням до споживача, що зовнішня схожість зовсім не гарантує схожості за смаком", - вказує ЄБА в прес-релізі.

Члени асоціації вказують, що маркування може відрізнятися від оригіналу однією або декількома буквами, відтворювати лише образ оригінального продукту за допомогою схожого шрифту і колірної гами або ж присвоювати назву напою.

ЄБА також відзначає, що Антимонопольний комітет визнав факти ряду порушень авторських прав щодо використання назв і етикеток, візуально схожих на оформлення товарів однієї з компаній.

Як повідомлялося, Кабінет міністрів підвищив мінімальні оптово-відпускні та роздрібні ціни на горілку, лікеро-горілчані вироби, віскі, ром, джин, коньяк та вина.

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua