"Розетці" дозволили поглинути власника Prom.ua та Bigl.ua — ЗМІ

Четвер, 13 вересня 2018, 16:05
 

Антимонопольний комітет дозволив власникам маркетплейса Rozetka отримати контроль над маркетплейсами групи компаній EVO.

Про це агентству "Інтерфакс-Україна" повідомило анонімне джерело в комітеті.

АМКУ погодив придбання компанією Temania Enterprises Ltd (Лімасол, Кіпр) часток у статутних капіталах компаній "Уапром" та "Аукро Україна" (Київ), "Тіу.Ру" (Росія), "Проект Ділбай" (Білорусь), і "Рекламне Агентство Сату.кз" (Казахстан), що забезпечить їй перевищення 50% голосів у вищих органах управління зазначених компаній.

В результаті зазначених концентрацій покупець (володіє онлайн-майданчиком для торгівлі Rozetka.ua) отримає контроль над маркетплейсами об'єктів Prom.ua, Bigl.ua, Shafa.ua, Crafta.ua, Kabanchik.net, Zakupki.prom.ua, Satu.kz , Deal.by та інших.

Реклама:

В результаті запланованої угоди Rozetka викупить частку Naspers в групі компаній EVO, а частка засновників EVO трансформується в частку в об'єднаній компанії.

Rozetka заснована в 2005 році в Києві як онлайн-магазин електроніки та побутової техніки. В наступні роки компанія трансформувалася в мультикатегорійний онлайн-супермаркет.

ТОВ "Розетка.Уа" в 2017 році збільшила виручку на 24,5% - до 6 млрд грн, а її чистий прибуток виріс на 9,3% - до 8,91 млн грн.

Влітку 2017 року інвестиційна компанія Horizon Capital повідомила про покупку міноритарного пакету акцій Rozetka.ua у Ірини та Владислава Чечоткіних, проте розмір цього пакета не оголошувався.

Основний бізнес EVO - маркетплейси. Проекти групи працюють в Україні, Білорусі, Росії, Казахстані.

У травні 2016 року електронний майданчик Prom.ua був реорганізований в групу компаній EVO.

Група реалізує B2C, B2B, B2G і C2C проекти в інтернеті.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: