У Кличка пояснили, чому не обрали проект трирівневої розв’язки на Шулявці

Субота, 18 серпня 2018, 11:30 —

Проект реконструкції Шулявського шляхопроводу із реверсивним розподільним кільцем, більш відомої як "розв’язка Петрука", було відхилено через невідповідність чинним державним будівельним нормам.

Про це йдеться у відповіді Київської міської державної адміністрації на запит Економічної правди.

В травні 2017 року на сайті Київської міської ради була створена петиція №6240 з вимогою реалізувати на Шулявці трирівневу розв'язку з реверсивним кільцем. У серпні петиція набрала необхідні 10 тис голосів і була передана на розгляд в профільні комісії Київради.

 
Трирівнева розв'язка з реверсивним розподільним кільцем

За словами прес-служби КМДА, проектні рішення варіанту трирівневої розв’язки були направлені до Департаменту містобудування та архітектури, де вже розглядалися матеріали розробленого ТЕО двох інших проектів.

Автор трирівневої розв'язки Віктор Петрук заявив, що його проекту не дають пройти державну експертизу техніко-економічного обґрунтування.

"У лютому 2018 року варіант трирівневої розв’язки знято з розгляду архітектурно-містобудівної ради ... у зв’язку з невідповідністю матеріалів варіанту IV чинним державним будівельним нормам та наявності великої кількості суттєвих технічних недоліків", - йдеться у відповіді на запит ЕП.

"Прийнято рішення проводити реконструкцію транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва відповідно до варіанту № І", - додали в прес-службі.

Київська міська державна адміністрація своїм розпорядженням №1148 затвердила проект реконструкції транспортної розв'язки на перетині проспекту Перемоги з вулицею Гетьмана.

Це сталося на наступний день після того, як комісія Київради з питань транспорту не підтримала петицію киян, що передбачає проведення міжнародного конкурсу на кращий проект реконструкції.

Затверджений КМДА проект передбачає будівництво неповної "конюшини" з трьома з'їздами (замість класичних для "конюшини" чотирьох).

 
Проект неповного "чотирилисника" Київдормістпроекту

Загальна кошторисна вартість будівництва станом на червень 2018 року становитиме 830 млн грн, терміни виконання робіт - 17,5 місяців.

18 серпня з метою винесення інженерних мереж із зони проведення робіт і подальшої реалізації будівельних робіт були перекриті з'їзди Шулявського шляхопроводу, повідомляє прес-служба КМДА.

"Так, на транспортній розв'язці на перетині проспекту Перемоги та вул. Вадима Гетьмана будуть перекриватися з'їзди з вул. Вадима Гетьмана на проспект Перемоги і з'їзд з проспекту Перемоги на вул. Олександра Довженка", - йдеться в повідомленні.

За даними ЗМІ, право ремонтувати київський Шулявський міст у непрозорому за конкуренцією тендері отримала фірма "Північноукраїнський будівельний альянс", пов’язана із нардепом Максимом Микитасем.

Максим Микитась – народний депутат і відомий столичний забудовник. Він є екс-керівником корпорації "Укрбуд".

Олександр Колесніченко, ЕП


powered by lun.ua