У Кличка пояснили, чому не обрали проект трирівневої розв’язки на Шулявці

Субота, 18 серпня 2018, 11:30 -

Проект реконструкції Шулявського шляхопроводу із реверсивним розподільним кільцем, більш відомого як "розв’язка Петрука", було відхилено через невідповідність чинним державним будівельним нормам.

Про це йдеться у відповіді Київської міської державної адміністрації на запит Економічної правди.

В травні 2017 року на сайті Київської міської ради була створена петиція №6240 з вимогою реалізувати на Шулявці трирівневу розв'язку з реверсивним кільцем. У серпні петиція набрала необхідні 10 тис голосів і була передана на розгляд в профільні комісії Київради.

 
Трирівнева розв'язка з реверсивним розподільним кільцем

За словами прес-служби КМДА, проектні рішення варіанту трирівневої розв’язки були направлені до Департаменту містобудування та архітектури, де вже розглядалися матеріали розробленого ТЕО двох інших проектів.

Реклама:

Автор трирівневої розв'язки Віктор Петрук заявив, що його проекту не дають пройти державну експертизу техніко-економічного обґрунтування.

"У лютому 2018 року варіант трирівневої розв’язки знято з розгляду архітектурно-містобудівної ради ... у зв’язку з невідповідністю матеріалів варіанту IV чинним державним будівельним нормам та наявності великої кількості суттєвих технічних недоліків", - йдеться у відповіді на запит ЕП.

"Прийнято рішення проводити реконструкцію транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва відповідно до варіанту № І", - додали в прес-службі.

Київська міська державна адміністрація своїм розпорядженням №1148 затвердила проект реконструкції транспортної розв'язки на перетині проспекту Перемоги з вулицею Гетьмана.

Це сталося на наступний день після того, як комісія Київради з питань транспорту не підтримала петицію киян, що передбачає проведення міжнародного конкурсу на кращий проект реконструкції.

Затверджений КМДА проект передбачає будівництво неповної "конюшини" з трьома з'їздами (замість класичних для "конюшини" чотирьох).

 
Проект неповного "чотирилисника" Київдормістпроекту

Загальна кошторисна вартість будівництва станом на червень 2018 року становитиме 830 млн грн, терміни виконання робіт - 17,5 місяців.

18 серпня з метою винесення інженерних мереж із зони проведення робіт і подальшої реалізації будівельних робіт були перекриті з'їзди Шулявського шляхопроводу, повідомляє прес-служба КМДА.

"Так, на транспортній розв'язці на перетині проспекту Перемоги та вул. Вадима Гетьмана будуть перекриватися з'їзди з вул. Вадима Гетьмана на проспект Перемоги і з'їзд з проспекту Перемоги на вул. Олександра Довженка", - йдеться в повідомленні.

За даними ЗМІ, право ремонтувати київський Шулявський міст у непрозорому за конкуренцією тендері отримала фірма "Північноукраїнський будівельний альянс", пов’язана із нардепом Максимом Микитасем.

Максим Микитась – народний депутат і відомий столичний забудовник. Він є екс-керівником корпорації "Укрбуд".

Олександр Колесніченко, ЕП

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: