"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

"Київстар", Lifecell та Vodafone змінили правила тарифікації

Субота, 18 серпня 2018, 10:00

Мобільні оператори "Київстар" і Vodafone, як і lifecell, перевели деякі тарифи на чотиритижневий термін надання послуг.

Про це повідомляє ain.ua.

Раніше абонентна плата нараховувалася за календарний місяць - 30 днів або 31 день (28 або 29 днів у лютому).

У "Київстар" відзначили, що всі діючі тарифи для абонентів передплаченого зв'язку надають послуги терміном на чотири тижні.

Реклама:

"Нарахування послуг на чітко визначену кількість днів для абонентів передплати - поширена в більшості країн світу норма і вже довгий час практикується і іншими мобільними операторами в Україні", - заявили в компанії.

Представники Vodafone відзначили, що також перевели деякі тарифи на термін в чотири тижні. Це, наприклад, лінійка тарифів SuperNet і Unlim 3G.

В обох компаніях відзначили, що дані про терміни надання послуг можна знайти в докладному описі кожного тарифу на сайтах.

Раніше стало відомо, що оператор мобільного зв'язку lifecell з 22 серпня перевів на 28-денну тарифікацію п'ять тарифних планів.

"З 22 серпня на 28-денну тарифікацію переводяться тарифи "Лайфхак", "Лайфхак Плюс", "Хайп", "Дзвінки всім 2017", "Дзвінки всім". Починаючи з 5 вересня, перехід на розрахунковий період тривалістю чотири тижні буде застосований до тарифів "3G Смарт 69", "Смартфон 2018" і "Абсолютна свобода", - повідомили в прес-службі оператора.

В цілому, за 12 місяців абонентам тарифних планів з 28-денний тарифікацією доведеться оплатити зв'язок 13 разів.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: