"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Roshen відсудив червону стрічку у "Київхліба"

П'ятниця, 17 серпня 2018, 13:15
 

Господарський суд Києва задовольнив позов компанії Roshen до ПАТ "Київхліб" щодо стрічки на тортах.

Відповідне рішення оприлюднене в Єдиному державному реєстрі судових рішень.

Як йдеться у матеріалах суду, обидві компанії провели соціологічні дослідження.

"Київхліб" замовив соціологічне дослідження у формі опитування у ТОВ "Перша рейтингова система". Згідно дослідженню, "позивачі переоцінюють значення та відомість червоної стрічки, як способу індивідуалізації позивачів".

Реклама:

Як свідчать результати соціологічного дослідження, проведеного відповідачем, червона стрічка з золотистими написами не асоціюється виключно з позивачами.

Позивач не погодився і назвав соціологічне дослідження "неналежним та недопустимим доказом по справі", а також провів власне дослідження.

Соціологічне опитування "Визначення рівня відомості серед споживачів елемента пакування тортів у вигляді червоної стрічки із золотим або жовтим написом та оцінка споживачами ступеню схожості упаковок продукції з вказаним елементом пакування", проведене Центром соціальних технологій "Соціополіс", підтвердило, що знак для товарів і послуг порушує права інтелектуальної власності компанії Roshen як власника добре відомого в Україні знаку та виключної ліцензії на право використання цього знаку.

На думку позивача, знак, виданий ПАТ "Київхліб" є є схожим настільки, що його можна сплутати із знаком позивачів, і є таким, що може ввести в оману.

Залучені експерти зробили висновок, що порівнювані знаки є частково схожими, внаслідок часткової схожості їх зображувальних елементів та загального зорового враження, що формується поєднанням кольорів.

На думку експертів, між знаками Roshen та "Київхліб" існує така схожість, що внаслідок використання знака для товарів і послуг за свідоцтвом України №228350 може вводити в оману споживачів відносно особи виробника вказаного товару.

Враховуючи всі наведені докази, суд вирішив повністю задовольнити позов компанії Roshen та визнати недійсним свідоцтво України на знак для товарів та послуг № 228350 від 26 червня 2017 року на промисловий зразок, який належить "Київхлібу".

Суд також зобов'язав МЕРТ внести зміни до Державного реєстру свідоцтв України на знаки для товарів і послуг стосовно визнання недійсним повністю цього свідоцтва.

Також зазначається, що ПАТ "Київхліб" доведеться покрити судові витрати та витрати  на проведення судової експертизи.

Раніше голова Roshen В'ячеслав Москалевський назвав використання червоної стрічки компанією БКК шахрайством.

"Ви знаєте, що Kraft всюди запатентувала фіолетовий колір, і якщо у вас буде фіолетовий колір, вам пред'являть претензії, що ви копіюєте "Мілку", - зазначив він.

Більше про торти можна прочитати в інтерв'ю на Економічній правді: Президент Roshen: Я звітую перед Ротшильдами, а не перед Порошенком

Нагадаємо, Roshen також забрав у "Київхліба" права на торт "Казковий ключик".

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: