Roshen виявив продаж бракованої продукції під своїм брендом

П'ятниця, 10 серпня 2018, 18:46
 

Кондитерська корпорація Roshen повідомила про виявлення у продажу некондиційної продукції під ТМ ROSHEN.

Про це йдеться у повідомленні корпорації.

"При опрацюванні журналістського запиту, корпорація ініціювала внутрішнє розслідування, в результаті якого було виявлено в Донецькій області реалізацію третіми особами некондиційної умовно придатної продукції під ТМ ROSHEN", - йдеться у повідомленні.  

У компанії порадили споживачам не купувати продукцію на стихійних ринках, звертати увагу на умови зберігання, належність зовнішнього вигляду та стан пакування.

Реклама:

"Дякуючи сприянню журналістів, ми виявили продаж некондиційної продукції організаціями, які купували у Рошен некондиційну умовно придатну продукцію по договору на предмет покупки тари та сировини, а не продукції готової до споживання", - заявили в прес-службі.

"Корпорація не володіла будь-якою інформацією, щодо продажу цими організаціями некондиційної продукції  як готових кондитерських виробів, адже це не відповідає домовленостям з покупцем. Ми отримали можливість відреагувати на проблему та спільними зусиллями знайти оптимальне вирішення", - зазначили в Roshen.

Читайте також інтерв'ю на Економічній правді: Президент Roshen: Я звітую перед Ротшильдами, а не перед Порошенком

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: