Директор Фонду гарантування: МВФ не завжди правий

Вівторок, 20 лютого 2018, 11:45
 

Костянтин Ворушилін вважає, що представники МВФ не завжди розуміють реальну ситуацію в країні та економіці при здійснені реформ.

Про це директор Фонду гарантування вкладів фізичних осіб розповів в інтерв'ю Економічній правді.

Ворушилін є членом ради фінансової стабільності.

Він згоден з тим, що МВФ є важливим кредитором для України, однак ставить під сумнів його ключову роль в проведенні реформ.

Реклама:

На його думку, до створення Антикорупційного суду необхідно підходити обережно.

"Найбільша проблема чиновників - треба приймати рішення. Ми втрачаємо економіку і країну через те, що не приймаємо рішення швидко. Чиновників залякали до такого стану, що вони не приймають рішень", - говорить Ворушилін.

"Ми йдемо в іншу крайність, а повинна бути золота середина. Контроль повинен бути, але і повинен бути правовий захист професійної діяльності. Цього в державі немає, тому ми будемо ходити по колу", - стверджує директор ФГВФО.

"МВФ далеко не всі речі розуміє. Коли робили фондування фонду, я сварився з місією МВФ. Елементарну річ я пояснював трьом місіям. Вставав і просто йшов", - сказав він.

Ворушилін вважає, що МВФ треба переконувати аргументами.

"Чи завжди правий МВФ? Не завжди. З МВФ потрібно розмовляти, йому потрібно доводити, він повинен розуміти ситуацію в країні, в економіці", - заявив Ворушилін.

"Гроші, які вони дають, не такі і великі. Але для того, щоб країна не впала в дефолт, щоб зробити повернення кредиторам, їх підтримка потрібна. Однак кредити МВФ - це не панацея від усіх бід", - сказав він.

"Панацея - це експорт, сильна економіка, можливість отримання інвестиційних грошей, валюта без відсотків. Ми зацікавлені в допомозі МВФ, щоб стабілізувати економіку і рухатися далі", - резюмував директор ФГВФО.

Повний текст інтерв'ю читайте за посиланням: Костянтин Ворушилін: Топ-менеджмент "розводить" олігархів по повній програмі

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: