УЗ призупинила повернення квитків через інтернет через спекулянтів

Четвер, 14 грудня 2017, 10:00

З 12 грудня ПАТ "Укрзалізниця" призупинила послугу повернення квитків через інтернет для недопущення створення штучного дефіциту та подальших спекуляцій проїзними документами на поїзди.

Про це повідомляє прес-служба УЗ.

"Аналіз, проведений спеціалістами Укрзалізниці, показує, що переважна кількість квитків на пікові дати, зокрема, зимові свята, викуповується через інтернет у перші хвилини відкриття продажу. Водночас, простежується тенденція щодо повернення значної частини викуплених квитків (переважно у нічні години), що, так чи інакше, корелюється з наростанням ажіотажного попиту на подорожі популярними маршрутами", - йдеться у повідомленні.

На думку УЗ, це може свідчити про те, що квитки масово і системно викуповуються для їх подальшого перепродажу. У результаті створюється штучний попередній дефіцит, що викликає невдоволенням та нарікання громадян.

"Для того, щоб унеможливити подібні зловживання, Укрзалізниця тимчасово призупиняє операцію повернення квитків через інтернет. Повернення коштів за посадочні документи, оформлені через інтернет, здійснюватимуться винятково через залізничні каси", - зазначили в УЗ.

Обмеження буде скасовано після закінчення новорічно-різдвяних перевезень.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!