Боти, що маскувалися під ЗМІ, заробляли мільйон доларів на день

Четвер, 23 листопада 2017, 11:55
 

За допомогою ​​шахрайської схеми HyphBot зловмисники заробляли не менше 500 тисяч доларів в день на рекламі.

Про це пише The Wall Street Journal.

Дослідницька компанія Adform виявила шахрайську мережу ботів HyphBot, за допомогою якої зловмисники викрадали у рекламодавців близько мільйона доларів в день в якості плати за розміщення реклами на фальшивих сайтах ЗМІ.

Шахраї створили підроблені адреси, схожі на адреси сайтів великих ЗМІ, в тому числі The Economist, The Financial Times, The Wall Street Journal та CNN, а потім продавали на них рекламу.

Бренди на біржах закуповували рекламні місця на цих сайтах, а рекламу переглядали боти, а не реальні люди, рекламодавці витрачали гроші, а ЗМІ, чиї сайти були підроблені, позбулися додаткового прибутку.

Adform відстежила діяльність шахраїв, починаючи з листопада 2016 року.

Імовірно, вони використовували комп'ютери користувачів, заражені шкідливим ПЗ. Більшість інфікованих пристроїв перебували в США, Великобританії, Індії, Канаді та Нідерландах.

За даними дослідження, HyphBot продавала рекламу на 14 різних біржах і створила до 1,5 млрд переглядів і кліків на власні сайти.

Мережа включає в себе близько 34 тисяч доменних імен і близько мільйона URL-адрес.

У Adform припускають, що мережа ботів могла приносити її творцям в середньому 500 тисяч доларів на день, а на піку активності - більше 1 млн доларів в день.

Збиток, який понесли рекламодавці і ЗМІ, поки тільки оцінюється. Однак експерти повідомляють, що фейковий трафік і фейковий акаунти є зростаючою загрозою для медіаринку і ринку інтернет-реклами.

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!