"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Власники вантажів переорієнтувалися з Азовського моря на чорноморські порти - АМПУ

Вівторок, 17 жовтня 2017, 13:15
Керченський міст
Керченський міст

Будівництво Керченського моста стало причиною переорієнтації вантажопотоків з портів Азовського моря на чорноморські порти.

Про це повідомив голова Адміністрації морських портів України Райвіс Вецкаганс в ході прес-туру, присвяченого днопоглибленню в МТП "Южний", пише Elevatorist.com.

"По цифрах ми бачимо, що у нас є падіння на третину в Бердянську. Ця ситуація пов'язана, дійсно, з Керченським мостом і з рішенням вантажовласників переорієнтувати вантажопотоки на інші порти", - заявив він.

"Таке рішення засноване на непрогнозованості ситуації в зв'язку з будівництвом Керченського моста. Ось, за останньою інформацією, прохід знову закритий на 3 дні. І все це дуже насторожує, є певні графіки поставок, тому ми бачимо, що є переорієнтація вантажопотоків на Миколаїв, на порти Великої Одеси", - сказав Вецкаганс.

Реклама:

Глава АМПУ висловив надію, що азовські порти з часом все ж зможуть повернути колишні обсяги вантажопотоків.

"Я дуже сподіваюся, що вантажовласники, що відправляють вантажі з Бердянська і Маріуполя, адаптуються до ситуації повернуть вантажопотоки в колишньому обсязі. Але все ж в цих портах у судів можлива осадка не більше 8 метрів і є певні обмеження по довжині судна. Думаю, що ситуація повинна стабілізуватися, а ось обмеження по довжині судна і по осадці все-таки ніхто не змінить", - зазначив голова АМПУ.

Як відомо, Росія будує транспортний перехід до анексованого у 2014 році півострова Крим зі своєї території через Керченську протоку. Орієнтовно, до кінця 2018 року очікується запуск автомобільної частини моста, в кінці 2019 року – залізничної.

Україна готує позов проти Росії через будівництво Керченського мосту і втрат своїх портів.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: