Ryanair повідомив клієнтам, що робити з квитками

Вівторок, 11 липня 2017, 18:05

Компанія Ryanair розіслала всім, хто купив квитки, лист з докладною інструкцією.

Про це Економічній правді стало відомо з повідомлення компанії.

Відповідно до цієї інструкції у пасажира є 2 опції:

  1. Отримати повну компенсацію грошей за квитки.
  1. Безкоштовно перебронювати квитки на інші рейси компанії в найближчому аеропорті.
 

Як повідомляється, якщо клієнт не знайде альтернативного рейсу, гроші за квитки будуть відшкодовані протягом 21 дня.

"Райнер щиро просить вибачення за незручності, викликані відміною рейсу", - йдеться в повідомленні.

Нагадаємо, 10 липня стали відомі вимоги Ryanair, які "Борисполю" висунув лоукостер Ryanair, і на які аеропорт не погодився.

Тоді ж лоукостер зупинив продажі квитків в Україну та з неї і відмовився від виходу на український ринок.

Аліна Полякова, ЕП

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!