"Яндекс" заявляє, що рахунки компанії заблоковані

Четвер, 18 травня 2017, 14:10

Компанія "Яндекс" проінформувала своїх партнерів в Україні про те, що її рахунки заблоковані.

Про це повідомляє 18 травня видання ТАСС.

"Компанія повідомляє про те, що не може перерахувати кошти на рахунки партнерів", – відзначили в "Яндекс.Україна".

В офісі компанії пов'язують блокування доступу до рахунків з указом президента України Петра Порошенка, яким він ввів в дію рішення Ради національної безпеки і оборони країни про розширення санкцій відносно російських юридичних і фізичних осіб.

При цьому в "Яндексі" відзначили, що "швидко вирішити проблему не виходить", хоча компанія продовжує шукати "легальні рішення для відправки коштів і продовження співпраці", щоб оплатити рахунки.

Як відомо, 16 травня 2017 року президент Петро Порошенко підписав указ, яким ввів в дію рішення РНБО про оновлення списку санкцій проти низки російських компаній, серед яких соцмережі "Вконтакте" і "Одноклассники", компанія "Яндекс".

В РНБО і СБУ "Українській правді" заявили, що питаннями реалізації заборон займатиметься Державна служба спецзв'язку та захисту інформації України.

Українська правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua