Вперше в Україні представник Ecommerce Foundation презентує дослідження про майбутнє онлайн рітейлу

Середа, 28 вересня 2016, 13:30

PROMOTED

6 жовтня в Києві відбудеться Ukrainian E - commerce Congress 2016 (E - Сongress 2016), на якому понад 60 експертів з різних країн представлять кращий український і європейський досвід у сфері електронної комерції, поділяться прогнозами розвитку e - commerce до 2020 року, обговорять перспективи мобільного комерції та актуальні бізнес-моделі.

Вперше в Україні виступить Research Director в E-commerce Foundation, профессор E - business, Amsterdam University of Applied Sciences - Jesse Weltevreden.

Звіти E - commerce Foundation читають провідні експерти галузі та часто цитують профільні медіа. Профессор Weltevreden презентує два дослідження. Перше - "Як cross-border змінює глобальний ринок E - commerce c акцентом на аналіз саме країн Центральної та Східної Європи". Друге - ключові уривки з фундаментального 2-річного європейського дослідження про поведінку онлайн покупців до 2020 року – "Shopping Tomorrow".

Результати аналізу допоможуть зрозуміти компаніям, які дії на корпоративному, галузевому та державному рівнях потрібно зробити вже сьогодні, щоб в майбутньому були задоволені і покупець, і представники онлайн бізнесу. У цьому дослідженні взяли участь 24 профільні асоціації, 30 експертних груп, де брали участьз більш ніж 660 управлінців фінансової, туристичної і ритейл галузей. Підтримка і аудит результатів були за участю CapGemini, Deloitte, Eurogroup Consulting, McKinsey & Co та PwC.

Також свої доповіді презентують: Damian Huba, Double Click Platform Sales Manager (Google Poland), Nataliia Kushnir, Programmatic Sales Specialist (Google Ireland), Pawel Grabowski, керуючий партнер компанії ReeWise (партнер Oracle в Польщі), Емін Алієв, керуючий директор компанії Criteo в країнах СНД і Ізраїлі, Mateusz Gadecki, президент LDP Sp. z o. o.

Окрема секція буде присвячена вітчизняним кейсам. Інтернет-проекти спільно з розробниками презентують кращі практики українського ринку в бліц-форматі. 15 хвилин на кожну доповідь, чітко і по-суті: клієнтська завдання / проблема, її рішення і економічний ефект в конкретних показниках. Презентації готують представники Mastercard, iPay, ПриватБанк, Нова пошта, Meest Express, MotherCare, Rechi.UA, Bodo.ua, Denka Logistics, Promodo, SIFT, LeBoutique, FONDY, 1 - C Бітрікс, Nova Poshta International, ICS, INTERTOP, Zruchnadostavka та інші.

Паралельно пройде виставка українських сервісних компаній, які обслуговують ринок e - commerce. Всього за один день, у гостей E - Congress 2016, буде можливість зустрітися з усіма провідними українськими компаніями, познайомитися з їх оновленими рішеннями і особисто протестувати новинки.

Генеральний партнер - "Нова пошта".

Партнери - "Держзакупівлі. Онлайн "," Укрпошта ", Meest Express, Deloitte.

Реєстрація - https://econgress16.ticketforevent.com/

До 30.09 діє спеціальна ціна - 2200 грн.

Контакти:

info@e-comex.com.ua

http://e-congress.com.ua

+38 044 337 45 43

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!