"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Amazon розробляє сервіс музичної підписки

Вівторок, 23 серпня 2016, 10:51

Онлайн-рітейлер Amazon розробляє сервіс абонентської музичної підписки.

Про це пише "Прайм" з посиланням на портал Re/code.

Вартість передплати становитиме близько 4-5 доларів на місяць. Amazon прагне запустити сервіс вже в вересні, однак поки компанія не завершила угоди з великими музичними лейблами та видавцями.

Перевага даного сервісу в порівнянні з Spotify або Apple Music буде полягати у відсутності реклами. З іншого боку, сервіс буде працювати тільки на обладнанні Echo.

Реклама:

У 2015 році Amazon представив компактну акустичну систему Echo з функціональністю "розумного" голосового помічника. Динамік підключається до домашньої комп'ютерної мережі за допомогою бездротового зв'язку Wi-Fi. Відтворювати музику можна через потокові аудіосервіси.

Крім того, вбудований контроллер Bluetooth дозволяє отримувати композиції через смартфон або планшет. Компанія, за словами джерел, планує продати 3 мільйони пристроїв в цьому році і 10 мільйонів в 2017 році.

Amazon є одним з найбільших в світі онлайн-ритейлерів. Крім США, компанія працює в Канаді, Китаї, Бразилії, Японії та країнах Європи. Інтернет-магазин Amazon.com був запущений в липні 1995 року.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!