Таксі майбутнього в Києві – яке воно?

Понеділок, 25 квітня 2016, 10:00

PROMOTED

Нещодавно один київський блогер написав про те, що саме не подобається йому в київських службах таксі та чого чекає від приходу Убера в Київ:

• Хочу замовляти таксі в кілька кліків (uklon з цим завдання не надто справляється).

• Не хочу, щоб після замовлення мені передзвонювали та уточнювали - чи зробив я замовлення, чи  iPhone без мого відома вирішив проїхатися містом.

Реклама:

• Хочу знати заздалегідь, коли приїде машина та бачити на екрані телефону її переміщення. І щоб вона під’їжджала до потрібного місця, а не "я ваш будинок не знайшов, тому чекаю біля 11 номеру, підходьте".

• Не хочу шукати "без решти". 

• Взагалі не хочу обмінюватися купюрами з водієм. 

• Хочу мати можливість залишити коментар про водія і, щоб рейтинг, дійсно, працював. Погано працюєшь – звільнили. 

 

Сам користуюся таксі постійно в багатьох містах і країнах Азії та Європи. Тому, пишу цей огляд не лише для знайомого блогера, але й для інших киян, які користуються таксі, але сподіваються на краще. 

Зроблено в Одесі.

В 2013 році в Одесі з’явилося Таксі Бонд (http://taxibond.kiev.ua). Тоді Одеса була дуже схожою на Київ – працювало декілька сотень компаній. Вони змінювалися кожен день. Був хаос. Викликаючи машину, ти завжди грав у рулетку – приїде не приїде, адекват неадекват тощо. Творці Бонду, мої знайомі, витратили купу грошей на програму, розробників, сайт та інше. Сьогодні Бонд - одне з найбільших таксі в Одесі. З кількома мільйонами подорожей, викликів таксі за секунду. Контролем подорожей з телефону та відгуками на роботу водіїв. 

 

3 причини чому я змінив таксі.

Нещодавно відділення Бонду з’явилося і в Києві. З того часу користуюся виключно ним. Чому?

- По перше, служба має власний додаток, через який замовити машину можна одним дотиком. Для цього необхідно просто запустити його. GPS автоматично визначить місцезнаходження, куди необхідно відправити автомобіль. Не потрібно вводити кінцеву адресу і "докидувати" суму за виклик. Замовлення можна зробити за одни клік. Це знімає питання спілкування з диспетчером та пришвидчує подання – до вас направлять того таксиста, який знаходиться ближче (що значно шведше, ніж сьогоднішня система розподілу міста на сектори, коли автівка їде з точки відстою).

- По друге, всі автівки мають на борту GPS-датчик, за допомогою якого можна відслідковувати її переміщення. Окрім того, діє функція запам’ятовування адрес, з яких замовлення робили частіше за все. Це гарантує подачу машини до вашого під'їзду, а не сусіднього.

- Третя, вагома "плюшка" - можливість розрахуватися карткою або грошима з особистого рахунку в профілі. Для цього певну суму просто необхідно заздалегідь внести на власний рахунок на сайті сервісу або у вуличних терміналах. Якщо ви бажаєте розрахуватися готівкою, а водій не має решти, він поверне її на ваш рахунок в електронному вигляді. Ці гроші будуть витрачені вами під час наступної подорожі. 

 

Крім того, додаток можна налаштувати під себе. Не сподобався водій – можна поставити низький бал або повністю заблокувати. Багато низьких балів – керівницьтво просить водія на вихід.

Приємні бонуси – можлливість самостійно в додатку обрати улюблене радіо або зовсім від нього відмовитися. В кожній машині наявний безкоштовний wi-fi. Також, працює проста система зворотнього зв’язку: після подорожі можна оцінити рівень наданого сервісу та написати відгук. Це є додатковим стимулом для водіїв. Зі всіма негативними ситуаціями керівництво служби розбирається дуже оперативно.

Таким чином, "Убер" в Києві вже працює і це – таксі Бонд. До відкриття вони дарують всім новим клієнтам по 30 гривень на рахунок.

Юрій Олександров

Додаток для iOS -  http://taxibond.kiev.ua/ios/

Додаток для Android - http://taxibond.kiev.ua/android/

 

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!