Coca-Cola заробила 90 мільйонів на молоці

Субота, 19 березня 2016, 14:27

Coca-Cola за перший рік продажів безлактозного молока під брендом Fairlife отримала отримала 90 млн доларів доходу, що дало компанії значний поштовх в даному сегменті.

Про це пише "Агропортал" з посиланням на Bloomberg.

Молоко є лише однією з останніх спроб Coca-Cola, компенсувати падіння споживання содової в порівнянні з більш здоровими продуктами.

"Ми дивимося на молоко як на один з природних суперпродуктів", - говорить віце-президент з маркетингу Fairlife Мелані Кан.

Деякі експерти вважають, що досягти успіху Coca-Cola в молочному сегменті буде важко, враховуючи преміум ціноутворення Fairlife.

Однак в компанії розраховують, що зусилля окупляться.

Як відомо, продукт отримують, використовуючи систему холодної фільтрації, яка розділяє молоко і воду, вітаміни, мінерали, лактозу, білки і жири. Всі компоненти потім з'єднують в різних рецептурах, змінюючи поживний склад кінцевого продукту.

Нагадаємо, компанія оголосила про запуск власного бренду молока ще в листопаді 2014 року, чекаючи, що продукт завоює популярність і принесе Coca-Cola зростання прибутку.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!