Лазорко заощадив Коломойському 840 мільйонів на доставці нафти

Понеділок, 13 липня 2015, 15:34

Колишній голова правління "Укртранснафти" Олександр Лазорко, за шість років роботи на підприємстві жодного разу не переглянув тарифи на послуги з прокачування нафти на заводи, що належать олігарху Ігорю Коломойському.

Про це на своїй сторінці в Facebook написав директор консалтингової групи "А-95" Сергій Куюн.

"Незважаючи на подорожчання всього і вся, глава держкомпанії Лазорко за всі роки свого сидіння в "Укртранснафті" навіть не заїкнувся про необхідність перегляду тарифів на послуги з прокачування нафти на НПЗ "Привату", - повідомив Куюн.

Він зазначив, що у грошах це 140 млн гривень на рік. "От і рахуйте: людина просиділа там 6 років і насидів для "Привату", який заощадив на доставці нафти на свої НПЗ 840 млн гривень", - заявив Куюн.

Реклама:

"А в 2015 році економіка стала взагалі фантастичною: 75 млн гривень за зберігання технологічної нафти плюс 12 млн грн фактичної дотації НПЗ на місяць. Такий мінімальний, тільки видимий ефект для Коломойського від роботи Лазорка в 2015 році", - додав він.

Нагадаємо, наглядова рада "Укртранснафти" на засіданні 22 квітня призначила нового тимчасового виконувача обов'язків голови Романа Сидорака.

Як відомо, Лазорко був відсторонений наглядовою радою "Укртранснафти" ще 19 березня. На його місце призначили Юрія Мірошника. Це призвело до великого скандалу та початку конфлікту між Коломойським та владою.

20 березня Коломойський заявив, що Мірошник не буде проводити аудит в "Укртранснафті", а цим питанням займуться компанії "великої четвірки".

Цей конфлікт призвів до відставки олігарха з поста Дніпропетровського губернатора.

Як повідомлялося, 8 квітня наглядова рада "Укртранснафти" призначила Сергія Сукала т. в. о. керівника цієї компанії на 4 місяці.

Після призначення Коломойський почав видзвонювати президента і прем'єра, які начебто дали вказівку керівництву Міненерго та "Нафтогазу" зупинити це призначення.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: