"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Касирів залізничного вокзалу Києва змушували обраховувати пасажирів

Вівторок, 14 жовтня 2014, 17:46

Спеціальна комісія "Укрзалізниці" виявили численні факти корупції на Центральному залізничному вокзалі у місті Києві.

Про це під час брифінгу повідомив начальник відділу протидії корупції на залізничному транспорті Олександр Красічков, передає прес-служба "Укрзалізниці".

"Квиткові касири повідомили про існуючі побори на вокзалах, зокрема, за продовження трудового контракту, або за можливість взяти відгул. Комісією "Укрзалізниці" встановлено, що ці суми поборів були незначними, але систематичними", - сказав він.

Як зазначається, загалом було перевірено роботу 32 квиткових касирів вокзалу, у 23 встановлені грубі порушення трудової та фінансової дисципліни.

Реклама:

Серед виявлених порушень, зокрема, умисне завищення касирами реальної вартості квитків під час озвучування суми пасажиру.

"Наприклад, при оформленні двох квитків до Харкова та одного зворотного квитка загальна вартість становила 590 гривень, натомість касир назвав суму в 790 гривень, тобто обрахував одного клієнта на 200 гривень", - повідомив Красічков.

За його словами, також виявлені випадки, коли, попри заборону, під час роботи в касі співробітники використовували мобільний телефон, а саме приймали замовлення від так званих перекупників.

Також, системою аудіоконтролю зафіксовані численні випадки некоректного, а часом і грубого поводження касирів із пасажирами.

Окрім цього, на відеокамерах зафіксовані системні випадки несанкціонованого вилучення, в нічний час, жетонів в автоматичних камерах зберігання, які в подальшому продавались без проведення грошових коштів по бухобліку.

"Надходження неврахованих грошових коштів керівництву вокзалу від даної операції становили від 40 тисяч гривень щомісяця", - повідомив Красічков.

Для збереження корупційних схем усі неправомірні дії співробітників підприємства свідомо покриває керівництво вокзалу, яке безпосередньо підпорядковується Південно-Західній залізниці.

"Так, згідно з технологічним процесом, загальна кількість обов'язкових прослуховувань аудіоархіватора керівництвом у 3 кварталі цього року мало скласти більше 130 раз, але фактично було проведено лише 5", - пояснює представник "УЗ".

Цей факт комісією Укрзалізниці розцінено як свідоме ігнорування своїх службових обов'язків відповідального за контроль аудіоархіваторів технологом I категорії Федорко О., яка є дружиною Першого заступника начальника Південно-Західної залізниці Федорка І.

Красічков повідомив, що факти правопорушень з боку працівників київського вокзалу будуть передані для ознайомлення та реагування керівництву Південно-Західної залізниці.

Крім того, усі виявлені факти правопорушень "Укрзалізниця" найближчим часом офіційно направить до правоохоронних органів.

У повідомленні зазначається, що перевірку було проведено у період з 25 вересня по 13 жовтня 2014 року, за дорученням керівництва Укрзалізниці та у зв’язку з колективним зверненням працівників Центрального залізничного вокзалу м. Києва.

Економічна правда 

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!