Facebook почне показувати рекламні ролики

Вівторок, 17 грудня 2013, 13:53

На цьому тижні Facebook почне показувати користувачам соціальної мережі рекламні ролики, які будуть включені в стрічки новин користувачів.

Про це пишуть "Весті.Економіка".

Як повідомляється, так компанія хоче отримати свою частку доходів від ринку телевізійної реклами.

Одним з перших роликів стане реклама фільму "Дівергент", знята студією Lions Gate. Відео програватиметься автоматично, незалежно від того, клацне чи на нього користувач чи ні.

Тривалість ролика складе близько 15 секунд, реклама буде показуватися як на мобільних пристроях, так на екранах традиційних ПК.

Багато рекламодавців сподівалися, що Facebook запустить програму влітку і вона буде працювати на повну потужність напередодні сезону новорічних розпродажів.

Але керівництво компанії взяло паузу, щоб провести додаткові маркетингові дослідження, щоб переконатися, що додаткова реклама не відлякає користувачів.

Ще одну складність викликає швидкість завантаження роликів, якщо користувач користується обмеженим каналом зв'язку.

У серпні інженери Facebook експериментували з предзагрузкою реклами, щоб звести нанівець суб'єктивний час завантаження.

Офіційні розцінки за показ поки не визначені.

За інформацією The Wall Street Journal, Facebook планує надати доступ до всієї своєї дорослої аудиторії у віці від 18 до 54 років за 2 млн доларів на добу.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!