У Податковій знову проблеми із сервером

Четвер, 19 липня 2012, 14:33

Третій день у Державної податкової служби проблеми із шлюзом надання податкової звітності.

Про це повідомляють читачі "Економічної правди".

Люди не можуть отримати квитанції на відправлені звіти і зареєстровані податкові накладні.

Це той модний, безкоштовний сервіс, який так активно піарить голова ДПС Олександр Клименко.

"Впровадження електронного документообігу заощадило понад 650 тонн, або 10 залізничних вагонів паперу, зменшило витрати бізнесу на придбання бланків, вирішило питання черг у дні масового подання звітності, суттєво скоротило кількість скарг", - ішлося у прес-релізі ДПСУ у середу.

Відкриваючи безкоштовний сервіс надання звітності, Клименко клявся, що у ДПС достатньо ресурсів, щоб сервіс працював без збоїв.

Читачі Економічної правди повідомляють: проблеми виникають у тих, хто не користується безкоштовними продуктом Податкової, а купував ключі і програмне забезпечення у інших розробників.

Тим часом, у прес-службі Податкової заспокоюють: "Централізований портал ДПС України з приймання податкової звітності працює в звичайному режимі, а технічні затримки виникають у зв’язку з великим навантаженням порталу в останні дні місячного терміну подання податкової звітності".

"Звіти, на які не отримано квитанції, доцільно відправити без переформування ще раз після 15.00. "Перевірте налаштування своєї програми підготовки та відправки електронної звітності, а також електронної пошти. Відішліть ще раз. Або створіть почтову скриньку на іншому мережевому ресурсі та відправте звіти з нової скриньки", - радять у ДПСУ.

Як повідомлялося, минулого разу сервер надовго виходив з ладу 8-11 листопада 2011 року. Тоді у Податковій пояснювали проблеми "новизною" системи.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!