Volkswagen створить недорогий бренд для ринків, що розвиваються

Четвер, 22 березня 2012, 10:31

Volkswagen планує запустити новий недорогий автобренд для ринків, що розвиваються.

Про це розповів німецькому журналу Auto Motor und Sport глава відділу досліджень і розробок VW, пише Reuters.

"В Індії ми створюємо Vento і місцевий варіант Polo за ціною всього приблизно 7 тис євро (9,3 тис доларів). У Китаї ми плануємо зробити більш доступний за ціною автомобіль розміром з Seat Toledo", - сказав Ульріх Хакенберг.

Хитрість полягає в тому, що для створення дешевого автомобіля, потрібно витягнути з нього правильну кількість "начинки", пояснив Хакенберг, додавши, що ці машини не будуть продаватися під брендом Volkswagen, а скоріше будуть мати свій власний.

Для порівняння, самий базовий VW Polo з об'ємом двигуна 1,2 літра продається в Німеччині за ціною від 12,45 тис євро, включаючи ПДВ.

Хакенберг сказав також, що компанія ще не вирішила, якого саме типу автомобіль буде виробляти з китайськими партнерами. Найімовірніше це буде місткий седан.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!