Японський автовиробник Mitsubishi Motors з 2013 року зупиняє виробництво у Західній Європі з огляду на прогнозоване падіння попиту на машини.
Як повідомили в автоконцерні у понеділок, на заводі в Нідерландах з кінця 2012 року не вироблятимуть жодної нової моделі, передає Deutsche Welle.
Це перший випадок, що японський автовиробник припиняє виготовлення машин у Європі.
Підставою для такого рішення стало зменшення попиту на машини на тлі європейської боргової кризи та різкого зміцнення єни.
Реклама:
Рішення стосовно подальшої долі півтори тисячі робітників заводу в Нідерландах поки що немає.
У майбутньому Mitsubishі Motors хоче сильніше сконцентруватися на таких перспективних ринках, як російський та китайський.
Водночас європейський ринок продовжує залишатися важливим, заявляють у концерні, хоча упродовж останніх років продаж машин у цьому сегменті падає.
У перспективі Mitsubishi планує постачати машини для європейських покупців з Таїланду та Японії.
Дочірня компанія Mitsubishi Motors у Нідерландах – Nedcar – виготовляла у місті Борн моделі Colt і Outlander.
У кращі часи виробничі потужності нідерландського заводу давали близько 200 тис. автомобілів на рік.
Проте, у 2011 році з конвеєра зійшло тільки близько 50 тис. машин.
Рішення концерну обурило працівників заводу у Борні, а також викликало протест профспілкових лідерів. За їхніми словами, цей крок є "ляпасом для всіх 1500 працівників у Борні".
Повідомлення про закриття європейського заводу Mitsubishi не заскочило експертів автомобільної галузі зненацька. Чутки про закриття заводу в Нідерландах циркулювали вже давно.
За повідомленнями японських ЗМІ, Mitsubishi сподівається знайти покупця для нідерландської фабрики.
Концерн почав виробництво на цьому заводі 1991 року, спочатку в рамках спільного підприємства зі шведським концерном Volvo. А вже через десять років японці перебрали на себе все.