"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Київрада затвердить зонування зовнішньої реклами

Четвер, 26 січня 2012, 15:05

Київрада має намір у четвер затвердити проект концепції розвитку зовнішньої реклами у столиці.

Концепція формує єдину міську політику в сфері зовнішньої реклами, впроваджує новий принцип зонування території міста та класифікацію типових рекламних засобів, повідомляє агентство "ЛІГАБізнесІнформ" із посиланням на прес-службу КМДА.

"Відтепер встановити будь-яку рекламну конструкцію де завгодно не вдасться. Розміщення рекламних засобів буде чітко регламентовано", - підкреслив заступник голови Київської міськдержадміністрації Олександр Пузанов.

У місті вводиться поділ на п'ять форматних зон.

Реклама:

У нульовий зоні заборонено встановлення будь-якої зовнішньої реклами.

"Ідеться про буферні зони архітектурно-історичних заповідників, об'єкти Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО Софію Київську та Києво-Печерську лавру, а також території, прилеглі до видатних пам'яток історії та архітектури", - пояснив Пузанов.

Він додав, що зовнішню рекламу заборонено буде розміщувати на Андріївському узвозі, біля Михайлівського та Володимирського соборів, Андріївської та Кирилівської церков, Маріїнського палацу, Золотих воріт, Національної опери України ім. Шевченка, Київської фортеці, деяких інших пам'ятників і ландшафтних парків.

Крім того, рекламні засоби заборонено буде розміщувати біля будівель органів державної влади та місцевого самоврядування.

У першій форматній зоні, до якої увійшли центральні вулиці і площі міста, дозволяється установка конструкцій до 2,16 кв. м.

У другій форматній зоні можлива установка коштів міського формату - від 2,16 до 8,0 кв. м.

У третій - від 2,16 до 32 кв. м. У четвертій - від 32,1 кв. м. (крім мультимедійних засобів).

"Після набуття чинності цією концепції, київська влада протягом 6-12 місяців зможе привести центральну частину міста у відповідний вигляд", - заявив Пузанов.

Крім упорядкування розміщення рекламних засобів, влада Києва врегулює тарифну політику в цьому питанні.

У середньому тарифи на розміщення зовнішньої реклами зростуть на 20%.

Видача, переоформлення та продовження терміну дії дозволів на розміщення зовнішньої реклами буде здійснюватися за принципом "єдиного вікна".

Як відомо, з 1 січня до 1 серпня 2012 року в Києві діє мораторій на розміщення деяких видів зовнішньої реклами. Прийом заяв про надання відповідних дозволів припинений.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: