У Табачника за 5 мільйонів розрекламують вітчизняні виші іноземцям

Понеділок, 19 грудня 2011, 11:15

Держпідприємство "Інформаційно-іміджевий центр" Міносвіти 14 грудня домовилося з товариством "Рекламне агентство "Центр" про рекламні послуги.

Про це повідомляє портал "Наші гроші" із посиланням на публікацію у "Віснику державних закупівель".

Рекламне агентство проведе кампанію з пропагування системи освіти України в засобах масової інформації, розрахованих на закордонну аудиторію.

Вартість угоди склала 5,1 млн гривень.

Рекламна кампанія направлена на просування експорту українських освітніх послуг на зарубіжні ринки для залучення до навчання в Україні іноземців.

Два відеоролики тривалістю 30 та 60 секунд мають вийти на міжнародному новинному телеканалі.

Цільовими регіонами є країни СНД (регіон Середньої Азії), а саме Казахстан, Узбекистан, Туркменістан, Таджикистан, а також країни Близького Сходу і північної Африки.

Як зазначає видання, єдиним конкурентом "Рекламного агентства "Центр" на тендері було "Євро-імідж". В складі засновників цих компаній є Олена Денищук-Жук.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!