У Бродського хочуть заборонити рекламу на дорогах

Понеділок, 7 лютого 2011, 10:28

Держкомпідприємництва пропонується заборонити розміщення реклами в межах смуги відведення міжнародних автомобільних доріг загального користування, над проїжджою частиною, на розділювальних смугах трас.

Також не можна буде встановлювати рекламу на опорах дорожніх знаків, освітлення та штучних споруд, у зоні транспортних розв'язок, мостів і шляхопроводів, а також у місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод.

Держкомпідприємництво погодило відповідний законопроект, розроблений Державною службою автомобільних доріг України.

Велика кількість рекламоносіїв, що нині розміщені у безпосередній близькості від дороги, за оцінками розробників законопроекту, погіршує видимість дорожніх знаків, негативно впливає на сприйняття водіями дорожньої обстановки та відволікає від керування, що створює передумови для виникнення дорожньо-транспортних пригод.

Тому новий законопроект дозволяє розміщувати рекламні носії у населених пунктах на відстані не менше як 50 метрів від дорожніх знаків, перехресть, транспортних розв'язок, мостів, зупинок тощо.

Поза межами населених пунктів ці відстані мають бути більші - не менше 150 метрів.

Законопроектом також передбачено, що поза населеними пунктами рекламні щити можуть встановлюватися на відстані не менше ніж 10 метрів від краю проїжджої частини. Сьогодні ця відстань вдвічі менша.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!