"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Євросоюз дав Україні час на ребрендинг продукції

П'ятниця, 10 грудня 2010, 19:53

Європейський Союз запропонував 5-10 років перехідного періоду для українських виробників з метою вирішення проблеми географічних назв виробленої продукції.

Про це заявив заступник міністра економіки Валерій П'ятницький у п'ятницю в Брюсселі після закінчення чергового раунду переговорів між Україною і ЄС щодо зони вільної торгівлі, повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна".

"Ми отримали пропозицію про перехідний період на 5-10 років. Ми на це подивимося через призму того, що за географічні назви нам потрібен доступ на ринок. У цьому світлі ми будемо робити зустрічні пропозиції з урахуванням інтересів наших виробників", - сказав він.

П'ятницький пояснив, що в цей перехідний період українські виробники мають провести ребрендинг виробленої продукції за свій рахунок без гарантії потрапити на європейський ринок.

Реклама:

"Виробники повинні нести витрати на ребрендинг виробленої продукції, а через 10 років у вас не буде права продавати ці продукти ні на своєму ринку, ні експортувати в ЄС, ні в треті країни", - спрогнозував він можливу ситуацію.

У зв'язку з цим Пятницький висловив упевненість, що в майбутній угоді має бути зафіксований механізм, "яким чином ці компанії отримають ресурси для ребрендингу", зокрема, у вигляді технічної допомоги та інших можливостей.

Разом із тим, як відзначив заступник міністра, "раціонально мислячий бізнес уже займається пошуками можливих рішень доступу до європейського ринку, зокрема перейменовуючи свою продукцію".

Як приклад Пятницький навів приклад одночасного випуску окремими виробниками "Шампанського" і "Вина ігристого".

Крім того, після перехідного періоду продукція з таких країн як Росії, Вірменія, яка також вступає в конфлікт із географічними назвами ЄС, також втратить доступ до українського ринку.

У зв'язку з цим, П'ятницький не виключив, що відповідні заходи будуть вжиті у відношенні українських товарів цими партнерами.

"Європейська сторона виходить з того, що ми зобов'язані захистити географічні назви. Це не ставиться під сумнів і нам дається перехідний період. Але все має свою ціну", - резюмував він.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!