Пентагон допустив "Антонова" до конкурсу

Понеділок, 4 жовтня 2010, 15:44

Міністерство оборони США допустило консорціум американської компанії US Aerospace і українського АНТК "Антонова" до участі в тендері KC-X на постачання ВПС США літаків-заправників нового покоління

"Ми не встигли в строк оформити свою участь, але терміни продовжили на наше прохання, і ми тепер будемо брати участь у конкурсі", - уточнив президент "Антонова" Дмитро Ківа, передає видання "Дело".

Про те, що "Антонов" має намір взяти участь в американському тендері, стало відомо 2 липня 2010 року.

Консорціум US Aerospace і АНТК планували представити на конкурс одразу три літаки-заправники, створені на базі транспортників Ан-124-100 "Руслан", Ан-122 і Ан-112.

Реклама:

Заявка на участь у тендері від консорціуму прийшла ВПС США 9 липня 2010 року з запізненням на п'ять хвилин після завершення прийому документів.

Через запізнення кур'єра комісія, відповідальна за проведення KC-X, відмовилася допускати "Антонова" до участі в конкурсі.

US Aerospace намагалася опротестувати рішення ВПС США в Головному контрольному управлінні США.

Зокрема, компанія звинуватила ВПС у навмисному затримання кур'єра на прохідній, щоб той не встиг доставити заявку вчасно, а також у невірному проставленні штампу часу на прийнятої заявці.

Справа все ще розглядається Головним контрольним управлінням.

З якої причини, Пентагон вирішив допустити "Антонова" до участі в конкурсі, Ківа не уточнив.

Офіційного підтвердження того, що "Антонов" допущений до конкурсу, з боку США поки не надходило.

Тендер ВПС США на створення літака-заправника стартував восени 2009 року, а вимоги до літаків Пентагон оприлюднив у лютому 2010 року.

З переможцем тендеру буде укладено контракт на збірку 179 танкерів, що літають.

Сума угоди за різними оцінками складе від 25 до 50 млрд. доларів.

Крім пари US Aerospace / "Антонов" у тендері також беруть участь американський авіабудівний концерн Boeing і європейська компанія EADS.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: